مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

مشارکت 30 هزار نفری فرهنگیان در اجرا، نظارت و بازرسی انتخابات

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مشارکت حدود 30 هزار نفری فرهنگیان شهر تهران در اجرا، نظارت و بازرسی بر انتخابات اشاره کرد و افزود: انسجام و همدلی نیروهای برگزارکننده در انتخابات می‌تواند احساس امنیت در جریان انتخابات را افزایش دهد.

کد مطلب: ۶۲۳۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علیرضا کمرئی، عضو ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران گفت: اهمیت انتخابات یک فرض همگانی است و کمتر کسی در مورد آن تردید دارد. وی گفت:انتخابات مهمترین جلوه حضور ملت در عرصه سیاسی و مشارکت در اداره کشور است و امروز با توجه به شرایط جهانی و منطقه ای نیاز به انسجام ملی وتوجه به مصالح کشور و منافع ملی بیش از هر زمان دیگری است.

مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران گفت: کاندیداها وجریانها در عین کثرت در سلیقه ها و روش‌ها در زمینه اداره کشور، باید به برداشت واحدی از منافع ملی نائل شوند و قرائتی واحد از آن ارائه دهند.

این عضو ستاد انتخابات شهر تهران، انتخابات را عامل اقتدار نظام و آن را از لوازم اصلی مردمسالاری دینی دانست و گفت: مشارکت بالا تجلی حمایت مردم از نظام و پشتوانه امنیتی محکم برای کشور است.

کمرئی در ادامه، رای مردم را امانتی غیر قابل تردید در دستان برگزار کنندگان انتخابات دانست و گفت: باید بگونه ای عمل کرد که برای همگان اعم از رای دهندگان و کاندیداها احساس امنیت کافی پدید آید. وی گفت بخشی از آنچه امنیت نامیده می شود جنبه احساسی دارد، و پدید آمدن چنین احساسی در زمینه انتخابات، در گرو وحدت نظر مجریان برای پدید آوردن کیفیتی قابل قبول و مورد تایید افکار عمومی است .

کمرئی سه رویکرد مجریان انتخابات را امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری مردم دانست، و اظهار امیدواری کرد: انتخابات 29 اردیبهشت اسباب افتخار برای مجریان ،عزت برای ملت و اقتدار برای نظام را فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار