معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

هنرجویان فنی و حرفه ای در اولویت استخدام نیروی دریایی قرار می گیرند

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هنرستان های دریایی فنی و حرفه ای و کار و دانش از امسال در اولویت استخدام نیروی دریایی قرار می گیرند.

کد مطلب: ۶۲۱۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، امیر دریادار دوم شهرام ایرانی در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کشاورزی سراسر کشور در کانون امام علی(ع) اراک افزود: همچنین از این پس دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش نیز با معرفی هنرستانهای خود می توانند نظام وظیفه خود را در مجموعه نیروی دریایی و در کار تخصصی خود سپری کنند.

وی بیان کرد: سیاست کلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استفاده از نیروی هایی است که توان عملی بالایی دارند.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ناوگان‎ شمالی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران حفظ و حراست از منافع نظام جمهوری اسلامی ایران در 20 درصد آب‎های دریای خزر و ناوگان‎ جنوبی کشور در محدوده از شرق تنگه هرمز تا نوار 10 درصد شمالی اقیانوس هند را تحت حوزه ماموریتی خود دارد.

ایرانی با بیان اینکه سواحل مکران از اولویت‎های ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: در آب‎های خزر و شمال کشور از افرادی استفاده می‎کنیم که تجربه اقیانوس را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این مراسم افزود: نیروی انسانی اصلی ترین عنصری است که به دنبال توسعه می باشد و آموزش و پرورش یکی از دستگاه های اصلی است که می تواند مولد سرمایه مطلوب در حوزه نیروی انسانی باشد.

شهریار فولادوند تصریح کرد: برگزاری این مسابقات نقاط ضعف و قوت هنرجویان و توانمندی و مهارتهای کشف شده آنها را مشخص می کند و میتواند موجب بهبود و افزایش کیفیت آموزش ها شود.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: با وجود شما به آینده روشن اقتصادی و تامین نیروی کار مجرب و شایستگی در نیروی کار امیدوار می شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: آموزش و تربیت فنی و حرفه ای در هزاره سوم به عنوان آموزش های فرا راهبردی برای توسعه پایدار و تحقق اهداف چشم انداز کشور به حساب می آید.

چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کشاورزی سراسر کشور از 18 تا 20 اردیبهشت ماه سالجاری با حضور 218 نفر در 36 شاخه فنی و حرفه ای در اراک برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار