امید نعمتی و رضا دربندی نیمه شعبان در رادیو تهران اجرا دارند

خواننده گروه پالت امید نعمتی و رضا دربندی با دف نوازی در نیمه شعبان مهمان شبکه رادیویی تهران هستند.

کد مطلب: ۶۲۱۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ ستاره نقدی تهیه کننده ویژه برنامه نیمه شعبان با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه «به امید دیدار» به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) با همت گروه های مختلف رادیو تهران تدارک دیده شده که از ساعت9 تا 20 و 30 تقدیم مخاطبان می شود.

تهیه این ویژه برنامه از ساعت 15 تا 18 بر عهده گروه مدیریت و برنامه ریزی رادیو تهران است که در این بخش از مهمان ویژه دعوت به عمل آوردیم. امید نعمتی، خواننده گروه پالت یکی از مهمان رادیو تهران است و رضا دربندی نوازنده نام آشنای ساز دف که سابقه اجرای کنسرت های بسیاری در ایران و خارج از ایران را در کارنامه هنری خود دارد، با دف نوازی همراه مخاطبان است.

علاوه بر این، دکترسیدعلی جمالیان مدیر بیمارستان لواسانی از خیرانی است که کودکان نیازمند را رایگان درمان و جراحی می کند به همراه همسرشان از دیگر مهمانان ویژه برنامه به امید دیدار هستند.

به گفته نقدی، دکتر فاطمی روانپزشک و جامعه شناس مطرح کشورمان هم در این روز همراه ما هستند و درباره حال خوب و امید به زندگی با مخاطبان صحبت می کنند.

محمدحسین امیدی و ساحل کریمی گوینده، محمدرضا میرحسینی گزارشگر، آرمین تقی نژاد و سینا محمدحسن هماهنگی و یاسر کطائیان ارتباطات سایر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار