رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت:

به فعالیت های ورزشی بانوان پاکدشتی بیشتر توجه شود

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت گفت: فعایت های ورزشی بانوان به ویژه ورزش های همگانی باید مورد اهتمام بیشتری باشد چراکه انجام ورزش های همگانی مقبولیت بیشتری در بین بانوان دارد.

کد مطلب: ۶۲۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، محسن حسینی، رئیس ادارۀ ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت، گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که بانوان فعالیت های ورزشی زیادی را انجام می دهند ولی باید این را نیز در نظر بگیریم که انجام ورزش های همگانی مقبولیت بیشتری در بین بانوان دارد.

وی افزود: به دلیل توجه بیشتر بانوان به ورزش های همگانی در کنار ورزش های تخصصی، انجام ورزش های همگانی باید مورد بازنگری قرار گیرد و در همین راستا نیز باید پایگاه های فعال در این رشته نیز افزایش پیدا کند.

حسینی ادامه داد: یکی از آسیب های ورزشی استفاده تعداد معدودی از ورزشکاران از مواد نیروزا و دوپینگ است که به همین جهت نیز نظارت های بسیار زیاد و دقیقی بر اماکن ورزشی صورت می گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت اظهار داشت: برنامه های مختلف کوتاه مدت و بلند مدتی برای این اداره در نظر گرفته شده است که یکی از آنها اعزام تیم والیبال شهرداری به لیگ دسته یک می باشد تا از این طریق بتوانیم فرهنگ ورزشی را بین جوانان افزایش دهیم.

وی افتتاح فاز نخست استادیوم شهدای پاکدشت را گامی مهم در جهت ایجاد چشم انداز رو به رشد ورزش این شهرستان برشمرده و تصریح کرد: بنا بر اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فاز دوم این استادیوم تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت درپایان، توسعه ورزش همگانی و روستایی را از اولویت های درنظر گرفته شده در عرصه ورزش پاکدشت برشمرد.

گفتنی است استادیوم شهدای پاکدشت چندی پیش با ظرفیت 1000 تماشاگرو با امکاناتی نظیر رختکن، زمین چمن مصنوعی و ساختمان مدیریت بازگشایی شد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار