نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

همایش نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت برگزار می شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مهم ترین وظیفه شوراي فرهنگ عمومي را تبیین ولی نعمت ها دانست و با گرامی داشت روز پاسدار گفت : در نظام ارزشی اجتماعی ، سپاه ، هم از جهت علمی وهم از حیث اقتصادی کارهای بزرگی انجام داده است.

کد مطلب: ۶۲۰۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سخن می گفت، افزود: ما در سایه سپاه پناه گرفته ایم و باید مطبوعات و صداوسیما نقش و جایگاه بلند این مجموعه را بیش از پیش به مردم تبیین کنند .

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود ، هفته معلم را گرامی داشت و با اشاره به نقش تربیتی معلمان اظهار نمود : تکریم معلم ، تکریم یک ملت است .

عاملی ادامه داد : آموزش و پرورش محل جولان سیاستمداران نیست و نباید اربابان قدرت وارد این دستگاه ارزشمند تعلیم وتربیت شوند .

وی تاکید کرد : فرزندان مردم ، امانت بزرگی هستند و باید تربیت آن ها که آینده جامعه را خواهند ساخت به انسان های عالم و بزرگ سپرده شود .

رییس شوراي فرهنگ عمومي استان در قسمت دیگر سخنانش ، فرارسیدن هفته سربازان گمنام را تبریک گفت و خاطرنشان شد : تلاشگران دستگاه اطلاعاتی برای حفظ امنیت کشور زحمات فراوانی متحمل می شوند وباید دین خود را به این عزیزان ادا کنیم .

امام جمعه اردبیل به فضیلت ماه مبارک رمضان هم اشاره نمود و گفت : این ماه ،بهترین فرصت برای انس با قرآن است . وی ضرورت استقبال شایسته از رمضان را متذکر شد و بیان کرد : جشن رمضان باید باشکوه ترین و بهترین جشن ما باشد .

نماینده ولی فقیه در استان ، انتخابات 29 اردیبهشت را امتحانی بزرگ برای مردم برشمرد و افزود: برگزاری سالم انتخابات تاکید مقام معظم رهبری است و همه در تحقق آن نقش داریم .

وی تصریح کرد : امنیت و مشارکت مردم ، مهم ترین اصل ها در انتخابات هستند و هرچه مشارکت ملی در این رویداد حساس و سرنوشت ساز، بیش تر باشد، نشانه عظمت وقانونمندی کشور است .

استاندار اردبیل نیز در این نشست با قدرداني از حضورواستقبال مردم در مسابقات والیبال امیدهای آسیا گفت: اردبيل مهیای برگزاری رویدادهای دیگر در سطوح بین المللی است .

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی استان به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات آتی اشاره و گفت :سلامتی انتخابات یک اصل مهم است .

مجیدخدابخش در خاتمه اظهار کرد: قرائت دسته جمعی قران در ماه مبارک رمضان کار خوبی است که باید در مساجد استان اجرا شود .

در این جلسه مقررگردید همایش نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت و احیای هویت اسلامی و ایرانی همزمان با هفته استان اردبیل در مردادماه و نیز جشن استقبال از رمضان در آستانه ماه ضیافت الهی ، با مشارکت دستگاه های اجرایی به صورت ویژه در سطح استان برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار