اولین جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کرج یک برگزارشد

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج از برگزاری اولین جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت با حضور اعضاء در اتاق شورا برگزارشد .

کد مطلب: ۶۲۰۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

فرزاد شعبانی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج دراین باره گفت : در آستانه فرارسیدن فصل تابستان وبه منظور غنی سازی اوقات فراغت دنش آموزان اولین جلسه با حضور وحید یعقوبی مدیرآموزش و پرورش ، معاونین و دیگر اعضاء در اتاق شورا برگزارشد .

شعبانی گفت : هدف اصلی اوقات فراغت، اشتغال زایی و آموزش مهارت های زندگی است و فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به مباحث پرورشی و مهارتی دانش‌آموزان در تمام ابعاد است وهر دانش آموز یک مهارت را در تابستان فراگیرد .

یعقوبی مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج دراین جلسه بر ایجاد پایگاههای متمرکز تاکید نمود و گفت : اگر چند پایگاه متمرکز در منقه داشته باشیم و هر کدام از آنان را تجهیز نماییم و کلاسهای مفید با کارایی و جذب مربیان کارآمد نتیجه بهتری حاصل خواهد شد .

یعقوبی ادامه داد: برگزاری اردهای تفریحی با برنامه های گردشگری استان جهت شناخت بیشتر دانش آموزان از آثارباستانی و دیدنی کرج دربرنامه های تابستان لحاظ گردد .

استفاده از توانمندی هنرآموزان هنرستانها ، هماهنگی با میراث فرهنگی استان ، هماهنگی با هلال احمر و پلیس فتا و دیگر ارگانها جهت مشارکت در آموزش حقوق شهروندی دانش آموزان و ..... از مواردی بود که دراین جلسه برآن تاکید شد .

درادامه کارشناسان مقاع تحصیلی و پرورشی نیز نظرات خود را ارائه نمودند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار