برگزاری مراسم گرامیداشت روز جانباز درشهرستان قدس

مراسم گرامیداشت روز جانباز و کارگر همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور مسوولان شهرستان در سازمان خدمات موتوری شهرداری قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و همزمان با سالروز ولادت سیدالساجدین حضرت امام زین العابدین (ع) مراسم گرامیداشت روز جانباز و کارگر با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان،اعضای شورای اسلامی شهر،معاون خدمات شهری و سرپرست سازمان خدمات موتوری،مدیران عامل سازمانهای تابعه شهرداری ،ایثارگران،جانبازان و پرسنل سازمان همزمان با نماز ظهر و عصر امروز(سه شنبه ) در محل حسینیه فاطمه الزهرا (س)سازمان خدمات موتوری شهرداری قدس برگزار شد .

سید علی اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس در ابتدای این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز،کارگر و معلم به حاضرین نقش کارگران را در روند توسعه و آبادانی کشور برجسته بر شمرد و اظهار داشت : کارگر ایرانی در جبهه جهاد اقتصادی، همواره به عنوان پیش‌گام ایفای نقش نموده است تا چرخ توسعه میهن اسلامی از حرکت باز نماند .

وی افزود : کارگران، وظیفه تولید و استقلال اقتصادی کشور را بر عهده دارند که این نقش، بسیار مهم و تاثیرگذار است. اقتصاد و تولید کشور مدیون کارگران است و باید این قشر سختکوش مورد حمایت قرار گیرند .

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قدس عنوان کرد : دین مبین اسلام همه انسانها را به تأمین معاش و زندگی با عزت و شرافت و اقتصادی پویا و سالم، دعوت می کند و سخت کوشی و مقاومت در برابر سختیها از آموزه های اساسی اسلام و اهتمام به کار و تلاش نوعی عبادت و جهاد است .

اینانلو یکی از دستاوردهای مهم انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران را اعتبار بخشی به مقام و جایگاه کارگران دانست و بر تقویت هر چه بیشتر این نهادهای خودجوش و برخاسته از متن جامعه کارگری تاکید کرد .

در ادامه این مراسم معاون خدمات شهری شهرداری قدس نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز،کارگر و معلم به مدعوین ،گفت : تلاش‌های متعهدانه و دلسوزانه کارگران باعث شده است تا شاهد پیشبرد اهداف شهرداری در ابعاد مختلف باشیم .

رحیم اسدی افزود: کار و فعالیت شبانه‌روزی کارگران زحمتکش، در کنار پرسنل و مسئولان شهرداری باعث ایجاد حرکتی جهادگونه برای داشتن شهری آباد و زیبا شده است تا تک تک شهروندان بتوانند در رفاه و آسایش زندگی کرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرند .

شایان ذکر است،در این مراسم کارگران نمونه سازمان خدمات موتور معرفی و با اهداء لوح سپاس از آنها تقدیر بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار