مدیر آموزش و پرورش قشم:

برگزاری جشن بزرگداشت مقام معلم در شهرستان قشم

پور اشرف مدیر آموزش و پرورش قشم یادآوری کرد که قبولی در رشته ریاضی فیزیک در سال 94، 72/76 درصد بوده و در سال 95 با رشد چشمگیر 14 درصدی به 59/90 درصد رسیده است و همچنین در رشته علوم تجربی از 14/77 درصد در سال 94 به 82/79 درصد رسیده است

کد مطلب: ۶۱۹۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، پوراشرف مدیر آموزش و پرورش قشم ضمن عرض تبریک این ایام فرخنده خدمت معلمان فرهیخته و تشکر از مسئولین شهرستان برای حضور در مراسم بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: دانش آموزان شهرستان قشم هرسا ل در مسابقات علمی و فرهنگی شرکت کرده و رتبه های ارزنده ای برای شهرستان قشم کسب کرده اند.

وی افزود: در امسال کسب رتبه اول استانی و رتبه سوم کشوری در رشته رباتیک یکی از افتخارات دانش آموزان روستای هلر بوده است.

پور اشرف خاطر نشان کرد: جایگاه روابط عمومی در سال جاری به همت مسئولین افزایش چشمگیری از رتبه 22 به رتبه برتر داشته است.

وی همچنین ادامه داد: تفاهم نامه ای هم با سازمان رشد امضا شده است که ساختمان خود را به عنوان پژوهش سرا در اختیار دانش آموزان ما قرار دهد تا دانش آموزان فعالیت های علمی و عملی خود را در آنجا انجام دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: با کمک و همکاری مومنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم 40 دستگاه خانه معلم در دست ساخت است که در حال حاضر قسمت های پایانی آن مانده وبه زودی شاهد افتتاح این خانه ها خواهیم بود.

پوراشرف ادامه داد: در این سال تحصیلی کسب رتبه سوم کشوری در تولید محتوی وشرکت در مسابقات جابرن حیان را داشته ایم که یک دانش آموز کلاس دوم ابتدایی به مرحله کشوری راه پیدا کرده است و در حال آماده شدن برای مسابقات کشوری است.

وی همچنین یادآوری کرد که قبولی در رشته ریاضی فیزیک در سال 94 72/76 درصد بوده و در سال 95 با رشد چشمگیر 14 درصدی به 59/90 درصد رسیده است و همچنین در رشته علوم تجربی از 14/77 درصد در سال 94 به 82/79 درصد رسیده است.

وی افزود رتبه رشته ریاضی ما نیز از 549 درسال 94 به 425 در سال95 رسیده است و همچنین در رشته علوم تجربی از رتبه579 در سال 94 به 549 در سال 95 رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش قشم بیان کرد: این رشد ها به کمک برنامه ریزی دقیق و حمایت های چشمگیر جناب مومنی بوده ولی نباید تلاش بی وقفه معلمان این شهرستان را نیز فراموش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار