مازندران میزبان جشنواره کشوری نوجوان سالم می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران در شهریور ماه سال جاری میزبان جشنواره کشوری نوجوان سالم خواهد بود.

کد مطلب: ۶۱۸۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سید علی ساداتی در جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار داشت: دولت یازدهم اهتمام جدی به مسأله پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته و آموزش و پرورش مازندران نیز در این زمینه برنامه های خوبی را برگزار کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نوجوان سالم در مازندران، افزود: امسال بیش از 120 هزار دانش آموز مازندرانی در این جشنواره شرکت کردند که این رقم در سال 91 حدود 300 نفر بود.

ساداتی با بیان اینکه میزان شرکت دانش آموزان مازندرانی در این جشنواره 40 برابر شده، تصریح کرد: 3 هزار و 500 اثر مورد داوری قرار گرفت که 15 نفر به مرحله کشوری اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به میزبانی مازندران از جشنواره کشوری نوجوان سالم در شهریورماه امسال، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مازندران در کنار برگزاری چنین برنامه هایی، سند تقسیم کار ملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را نیز با آموزش 130 هزار دانش آموز به انجام رساند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از تنظیم سند راهبردی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مدیریت استانداری مازندران و چشم انداز 1400 در برش استانی و تصویب و ابلاغ آن به دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

ساداتی همچنین با اشاره به طرح بهره مندی از مدارس بلا استفاده، گفت: حدود 155 مدرسه بلا استفاده در مازندران وجود دارد که قرار است از این مدارس برای کاربری های دیگری همچون پر کردن اوقات فراغت، کارآفرینی، سلامت و ورزش استفاده شود.

وی با بیان اینکه امسال 3 مدرسه به صورت پایلوت آغاز به کار کرده اند، اظهار داشت: استانداری مازندران از این طرح استقبال خوبی کرده و جهت اجرای این طرح حداقل 30 میلیون تومان برای هر مدرسه اعتبار نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار