به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم:

سپاس 2 هزار دانش آموز تشکیلاتی فارس از 4 هزار مربی خود

سازمان دانش آموزی با حضور 2 هزار دانش آموز تشکیلاتی فارس در راستای تحقق به وظایف دینی، ملی و انسانی خود در راستای تقدیر و تشکر از زحمات 4 هزار مربی سراسر استان، همایش سپاس مربی را برگزار می کند.

کد مطلب: ۶۱۸۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس گفت: تشکیلات پیشتازان و فرزانگان با پایبندی به اساسنامه و منش های تشکیلاتی خود و یادگیری رفتارهای جامعه پسند نظیر همدلی، هم فکری و همکاری، مشارکت، کمک به دیگران با کمک مربیان سازمان دانش آموزی به کلمه تربیت اجتماعی معنای تازه ای داه اند.

محسن کلاری تصریح کرد: ویژگی تشکیلات پیشتازان و فرزانگان و جوهره آن ایجاد روحیه سازمانی و تشکیلاتی در راستای ایجاد نظم، انسجام، اتحاد و وحدت رویه بین اعضا می باشد و فعالیت ها و آموزش ها در یک چارچوب مشخص بر اساس اهداف رفتاری توسط مربی شکل می گیرد که موجب تقویت حضور در جمع و ارتباط با جمع می شود و آنان را به سمت اجتماعی شدن که از اهداف اصلی سازمان دانش آموزی می باشد سوق می دهند.

وی افزود: دانش آموزان در دوران تحصیل از سنین ابتدایی تا متوسطه با کمک مربی و آموزش های آنان، تفکر گروه محوری را فرا می گیرند و آینده ای ایران اسلامی و آرمان های انقلاب نورانیش در دست فرزندانی خواهد بود که روحیه عشق به همنوع، کمک به دیگران و صداقت را در سر لوح زندگیشان قرار داده اند.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس یادآور شد: مربیان سازمان دانش آموزی در طول سال تحصیلی تنها مربی و معلم نیستند و پدران و مادرانی دلسوز هستند که بدون هیچ چشم داشتی با عشق به فرزندان خود زندگی کردن را می آموزند.

وی افزود: به مناسبت سالروز شهادت شهید معلم مرتضی مطهری، سازمان دانش آموزی با حضور 2 هزار تن از دانش آموزان تشکیلات پیشتاز و فرزانه و مربیان منتخب استان فارس در راستای تحقق به وظایف دینی خود، در یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری همایش سپاس مربی را به پاس تقدیرو تشکر از زحمات 4000 مربی سراسر استان برگزار می کند.

کلاری اعلام کرد: از برنامه های سازمان دانش آموزی در این همایش اجرای نمایش گونه منش های تشکیلاتی ادب و خوش خلقی، راستی و درستی، یاری و مهربانی، دوستی با طبیعت، دیانت و معنویت، نظم پذیری و قانون مداری، میهن دوستی، تلاش و صرفه جویی، شجاعت و دلیری، عدل و انصاف، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی و تدبیر و تفکر توسط دانش آموزان عضو تشکیلات فرزانگان و اجرای مانور فعالیتهای تشکیلاتی توسط بخش دیگری از دانش آموزان عضو تشکیلات است و در پایان از مربیان منتخب با لوح تقدیر و هدیه تشکر و قدردانی می شود.

این مراسم فردا دوشنبه در سالن شهید دستغیب برگزار می شود.

خبرنگار/ سید علیرضا ترابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار