سرتیم گروه نمایشخوانی قهوه قجری در مصاحبه با پانا:

هنر موجب شکل گیری و کارآمد بودن شخصیت فرد در جامعه می شود

دانش آموز شرکت کننده در رشته ی نمایشنامه خوانی مسابقات فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی گفت: رشته های هنر از جمله تئاتر و نمایشخوانی موجب شکل گیری و کارآمد بودن شخصیت آنها در جامعه می شود.

کد مطلب: ۶۱۷۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد

رقیه جباری سرتیم گروه نمایشخوانی قهوه قجری در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی اشاره کرد: امسال اولین باری است که من به همراه گروه توانمندمان در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کرده و توانستیم مقام اول ناحیه را کسب کنیم ودرمرحله استانی نیز امیدواریم بتوانیم به مقام اول دست یابیم .

وی در رابطه با مدت زمان صرف شده برای تمرین اعضای گروه خاطرنشان شد:گروه ما از اواخر آبان ماه امسال شروع به تمرین کرد i و درهرفرصت تعیین شده سعی کردیم نهایت تلاش را برای داشتن اجرایی مطلوب صرف کنیم .

سرتیم گروه نمایشخوانی قهوه قجری در مورد نحوه گزینش اعضای گروه برای شرکت درمسابقه افزود: درگزینش اعضا گروه داشتن قدرت القای نقش وقوه بازیگری و همچنین گیرا بودن لحن اعضا بیشتر مورد توجه قرار گرفت چون لحن گیرا جزو اساس نمایشخوانی به حساب می آید .

رقیه جباری تاثیر فعالیت های هنری را در شخصیت نوجوانان مهم دانسته و افزود: پیشنهاد من برای دانش آموزان و همسالانم این است که سعی کنند رشته های هنر را دنبال کنند و در رشته هایی از جمله تئاتر و نمایشخوانی فعالیت کنند چراکه این رشته ها موجب شکل گیری و کارآمدبودن شخصیت آنها در جامعه می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار