استاندار اردبیل:

سرمایه گذاران در انتخاب طرح ها نیاز جامعه را در نظر بگیرند

استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاران در انتخاب طرح های تولیدی به موضوع نیاز بازار به کالاها و فرآورده هایی که تصمیم به تولیدشان دارند توجه کنند.

کد مطلب: ۶۱۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، مجید خدابخش در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل موسوم به پنجره واحد افزود: بی توجهی به موضوع نیازسنجی و کار کارشناسی در دریافت مجوز اجرای پروژه ها و طرح ها پس از آغاز تولید به خاطر نبود بازار مناسب برای محصول و زیان دهی آن واحد برای تولیدکننده ، منجر به ایجاد رقابت ناسالم در جامعه خواهد شد .
وی با بیان اینکه رقابت اقتصادی ناسالم بسیار بی رحم بوده و تاثیر منفی برجامعه می گذارد اظهار کرد: ذبح کیفیت و هدر رفت منابع و سرمایه ملی از جمله این پیامدهای منفی هستند .
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنانش گفت: نشست های پنجره واحد به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل برای متقاضیان اجرای طرح ها و نیز پیشگیری از مراجعه مکرر این عزیزان به ارگان ها و سازمان های مختلف تشکیل می شوند .
خدابخش افزود: مدیران موظفند تا تمام مسائل مربوط به سرمایه گذاری و مراحل و روند اداری آن را ریز به ریز به متقاضیان اجرای طرح ها به شکل روشن عرضه کنند تا در آینده مشکل خاصی در مسیر سرمایه گذاری ایجاد نشود .
وی هدف کلی پنجره واحد را برداشته شدن هر گونه مشکل احتمالی متصور در آینده برای سرمایه گذاران بخش خصوصی و هموارتر شدن مسیر برای آنها دانست .
گفتنی است:در این نشست متقاضیان تعدادی از طرح های تولیدی و صنعتی در استان اردبیل از جمله پتروشیمی ، پرورش ماهی ، تولید گچ ، تولید بذر ، آب درمانی و نظایر آن مشکلاتی را مطرح و پاسخ ها و راهنمایی های لازم را از مدیران ذیربط دریافت کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار