به مناسبت سالگرد شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس

نامه اعضای جنبش دانش آموزی ایران اسلامی خطاب به رئیس جمهور آمریکا

اعضای جنبش دانش آموزی ایران اسلامی به مناسبت سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس نامه ای خطاب به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نوشتند.

کد مطلب: ۶۱۶۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، متن نامه اعضای جنبش دانشآموزی ایران اسلامی خطاب به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به مناسبت سالگرد شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس به شرح زیر است :
جناب آقای ترامپ
رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا
آقای ترامپ! روز 24 آوریل 2017 منتظر حضور شما در صحرای طبس هستیم
جمهوری اسلامی ایران به برکت تمسک به مکتب عاشورا، عظمتی روزافزون در جهان یافته‌ است و تحلیل‌گران منصف اعتراف میکنند که ملت ایران با صدور پیام انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای خود، نه تنها منطقهی غرب آسیا بلکه سراسر آزادیخواهان گیتی را تحث تأثیر خویش قرار داده است.
ما اعضای جنبش دانشآموزی، از بنای رفیع و مستحکم جمهوری اسلامی به تمام دانشآموزان آزاده جهان درود میفرستیم و حمایت خویش را از شجاعت و آزادیخواهی آنها در برابر استکبار جهانی اعلام می‌کنیم. همچنین یادآور میشویم که مراقب انحرافها و اهداف سوء دشمن باشند و به یاد داشته باشند که رهبر ما؛ خمینی کبیر(ره) فرمود: «هرکاری که رضایت آمریکا، این دشمن قسم خوردهی اسلام در آن باشد از پایه اشتباه است».
ملت ایران از همان روز نخستِ پیروزی انقلاب اسلامی، آماج سخت¬ترین و ناجوانمردانهترین ظلم های آمریکا قرار داشته، اما این تحریم ها و فشارها هیچگاه نتوانسته است اهداف مدّ نظر آمریکا را به صورت کامل برآورده کند. بلکه برعکس، کشور عزیزمان ایران با تمام توان، مسیر پیشرفت و سربلندی خود را نه با هضم شدن در خواستههای ابرقدرتها، بلکه با حفظ استقلال و اتکاء به ظرفیتهای درونی کشور خود در نوردیده است.
ما به نمایندگی از جامعهی دانش آموزی ایران، با ایمان به رهنمودهای خمینی کبیر(ره) و تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌داریم که امروز، روحیه استقلال طلبی و خودباوری از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و موجب بیداری همه ملتهای عدالتخواه شده و آنها با تأسی از شعارهای انقلاب اسلامی و با نفی نظام سلطه جهانی، خواهان دگرگونی عمیق هستند. لذا جنابعالی را که به تازگی به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده¬اید، به مرور یک واقعه درس¬آموز تاریخی دعوت می¬کنیم:
غرور توهم ابر قدرت بودن آمریکا باعث گردید دولتمردان کشورتان تصمیم بگیرند برای آزادی جاسوسان خود و رهایی از فضاحت به وجود آمده در تسخیر لانهی جاسوسی، که حاکی از هزاران برگ سند از عملیاتهای جاسوسی و دخالت شما در ایران بود، اقدام به انجام عملیات نظامی در خاک کشور ما نمایند. در تاریخ 5 اردیبهشت 1359 ( 24 آوریل 1980 ) 8 فروند بالگرد ch-53 و 6 فروند هواپیمای C-130 به همراه تعدادی کماندو که از مدت¬ها قبل آموزشهای لازم را دیده بودند، عملیاتی را آغاز نمودند تا ابهت فرو ریخته آمریکا به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بازسازی نمایند اما غافل از آن بودند که به تعبیر امام خمینی (ره)، شن¬ها مأمور خدا بودند تا در صحرای طبس نیروهای متجاوز شما را به آتش کشند و این چیزی نبود جز وعده خداوند در دفاع از مظلومان در مقابل زورگویان.
شکست خفت‌بار آمریکای تجاوزگر در حمله نظامی به ایران اسلامی در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت ماه 1359 از صحنه‌های بسیار آموزنده و عبرت‌انگیزی است که با گذشت 37 سال همچنان سایه وحشت و هراس را بر کاخ سفید و هیأت حاکمه آمریکا حاکم ساخته و همگان اذعان دارند که این نصرت الهی در شرایطی اتفاق افتاد که هنوز ملت ایران با اتکاء به ایمان الهی و تلاش و مجاهدت فرزندان رشید خود، هنوز به این حد از پیشرفتهای علمی و نظامی نرسیده بود.
ماجرای طبس یک نشانه تاریخی از امداد غیبی خداوند است و فرصتی برای بازنمایی و تبیین شکست راهبردها، سیاست‌ها و سناریوهای آمریکا علیه ایران اسلامی به شمار می‌رود که اندیشیدن به آن، اقتدار، عظمت و درخشندگی جمهوری اسلامی در جغرافیای سیاسی و انسانی امروز جهان را هویدا می‌کند.
مقاومت و ایستادگی تاریخ‌ساز ملت ایران در برابر جبهه سلطه و استکبار تحت تعالیم و آموزه‌های اسلام ناب‌محمدی(ص) و به ویژه هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) با هوشمندی و صلابت ادامه خواهد داشت و به مدد برخورداری از مجموعه نیروهای مسلح مقتدر، کارآمد، مؤمن، انقلابی و آماده حضور در عرصه نبردی واقعی؛ گزینه‌های دشمن به ویژه تهدید عملی نظامی را بی‌اثر، ناکارآمد و مقهور صلابت و بزرگی خود خواهد ساخت.
قُلْ سِيرُواْ فِي الأَرْضِ ثُمَّ انظُرُواْ كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الْمُكَذِّبِينَ (سوره انعام آیه 11)؛ بگو روى زمين گردش كنيد! سپس بنگريد سرانجام تكذيب‏كنندگان آيات الهى چه شد؟!
متأسفانه جنابعالی نیز به دلیل کم تجربگی و عبرت نگرفتن از گذشتگان ، دچار خطایی راهبردی شدهاید و بارها اقدام به تهدید ایران کردهاید. بر اساس تحقیقات گلوبال ریسرچ در سال 2015: «آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم حداقل در کشتار 20 میلیون انسان در جهان نقشآفرینی مستقیم داشته است»، لذا مضحکانه است که دولت آمریکا از حقوق بشر سخن بگوید و به بهانهی «عدم رعایت حقوق بشر» علیه ایران قطعنامه تصویب کند.
مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن سال 1395 (10 فوریه 2017) پاسخ دندانشکنی به تهدیدات جنابعالی و دولتمردان آمریکایی مبنی بر استفاده از گزینههای روی میز علیه ایران دادند. اما ظاهراً سیاستمداران آمریکایی هنوز آنگونه که باید از گذشته عبرت نگرفتهاند لذا به منظور یادآوری جنایتهای شما علیه جمهوری اسلامی و شکستهایتان در پروژههای مختلف همچون فتنه 88، ایجاد ناامنی در سوریه و کشورهای منطقه و... ، از شما دعوت می¬گردد در مراسم 5 اردیبهشت (24 آوریل) که در محل شکست مفتضحانهی نیروهای متجاوز ارتش کشورتان در صحرای طبس برگزار میشود، شرکت نمائید تا به چشم خود سرنوشت گزینههای روی میزتان را ببینید و بدانید که فقط موشک-های ما نیست که خواب را از چشمهای شما برده است بلکه باید از شنهای کویرهای ایران هم وحشت داشته باشید.
آقای ترامپ! روز 24 آوریل 2017 منتظر حضور شما در صحرای طبس هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار