مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات انتخاباتی شرکت نکنند

فرماندار قائم‌شهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی دقت کنند و در میتینگ‌های انتخاباتی کاندیدها شرکت نکنند و قانون ادارات خود را حفظ کنند.

کد مطلب: ۶۱۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، مهدی محمدی در نشست شورای اداری شهرستان قائمشهر در مورد برگزاری انتخابات سال 96 اظهار داشت: اقداماتی که باید در بحث تایید صلاحیت داوطلبین صورت گیرد براساس روز شمار انجام شد و تحویل هیئت نظارت قرار گرفت و تا دو اردیبهشت باید به نامزدها اطلاع رسانی شود.

وی به برگزاری انتخاباتی سالم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی دیگر در اردیبهشت 96 را داریم و تا امروز طبق روز شمار ستاد انتخابات پیش رفتیم.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان قائم شهر اظهار داشت: همه‌ی مسئولان شهرستانی باید بدانند که انتخابات برای همه‌ی مردم است و آرای مردم به عنوان حق الناس محسوب می‌شود و باید به نحو احسنت از آن پاسداری کرد.

فرماندار شهرستان قائم شهر در ادامه تصریح کرد: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم میل داوطلبین برای استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه استفاده از امکانات دولتی تخلف محسوب می شود شایان ذکر شد: مباحث قانونی و تخلفات آن بصورت کامل به مدیران ادارات و نامزدهای انتخاباتی گفته شده و در صورت مشاهده این تخلفات بدون تعارف با افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه طبق قانون کلیه ادارات مؤظفند جهت اجرای بهتر انتخابات امکانات خود را در اختیار فرمانداری قرار دهند و دستگاه های اجرای باید امکانات خود را قبل از انتخابات در اختیار فرمانداری قرار دهند تا بتوان به صورت درست انتخابات را برگزار کرد.

وی افزود: وسیله نقلیه ادارات باید لیست شود و یک هفته قبل از روز انتخابات در اختیار فرمانداری قرار گیرد چرا که فعالیت انتخاباتی آغاز شده و تخلفات در حال رصد هستند .

وی خاطرنشان کرد: مباحث قانونی و تخلفات آن به صورت کامل به مدیران ادارات و نامزدهای انتخاباتی گفته شده و در صورت مشاهده این تخلفات بدون تعارف با افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه طبق قانون کلیه ادارات مؤظفند جهت اجرای بهتر انتخابات امکانات خود را در اختیار فرمانداری قرار دهند گفت: دستگاه های اجرایی باید امکانات خود را قبل از انتخابات در اختیار فرمانداری قرار دهند تا بتوان به صورت درست انتخابات را برگزار کرد.

فرمانداری شهرستان قائم شهر در پایان این جلسه اظهار کرد: برای ما فرقی ندارد که از صندوق آرا نام چه کسی خارج می شود،مدیران دستگاه‌های اجرایی دقت کنند و در میتینگ‌های انتخاباتی کاندیدها شرکت نکنند و قانون ادارات خود را حفظ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار