دومین جشنواره الگوی مهارت‌های برتر تدریس مربیان تشکیلات برگزار می‌شود

معاون سازمان دانش‌آموزی مازندران گفت: دومین جشنواره الگوی مهارت‌های برتر تدریس مربیان پیشتاز و فرزانه‌ی سازمان دانش‌آموزی استان در اردوگاه شهدای دانش‌آموز شهرستان ساری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۱۵۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، مریم قشقاوی با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره الگوی مهارت‌های برتر تدریس آشنایی مربیان با شیوه‌های موفق و فعال تدریس و ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت‌های مربیان در راستای توسعه و تعمیم شبکه علمی است.

وی افزود: در مرحله استانی دومین جشنواره الگوی مهارت‌های برتر تدریس مربیان، 14 مربی پیشتاز و 13 مربی فرزانه که هرکدام دارای یک گروه 7 نفره دانش‌آموزی به همراه یاور‌مربی می‌باشند، حضور داشته و به رقابت خواهند پرداخت.

قشقاوی با اشاره به اینکه این جشنواره طی دو روز به صورت تفکیک شده برای مربیان پیشتاز و فرزانه برگزار خواهد شد، افزود: مربیان و دانش‌آموزان آن‌ها با اجرای مهارت‌های تشکیلاتی که شامل مهارت‌های نظام جمع، گره و چوب‌بندی، کمک‌های اولیه و امداد و نجات و غیره می‌باشد، به رقابت می‌پردازند.

وی بیان داشت: علاوه بر ایستگاه‌های مهارتی، ایستگاه‌های معرفت، هویت، بازی و سرگرمی، دل نوشته برای امام زمان (عج) و تریبون آزاد نیز برپا خواهد بود.

معاون سازمان دانش‌آموزی مازندران با اشاره به حضور 6 داور در این جشنواره گفت: 6 داور به تدریس صورت دو گروه سه نفره بر اساس شاخص‌ها و ملاک‌های ارزیابی درخصوص نقاط ضعف و قوت تدریس مربیان اظهار نظر کرده و سه مربی پیشتاز و سه مربی فرزانه به عنوان مربیان برتر انتخاب می‌شوند.

قشقاوی تأکید کرد: این جشنواره در روزهای جمعه اول اردیبهشت برای پیشتازان و یکشنبه سوم اردیبهشت برای فرزانگان از ساعت 8 صبح الی 18 عصر در اردوگاه شهدای دانش‌آموز بادله در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار