پس از ۱۷ روز

پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه قره‌چای خنداب پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک گفت: امیر علی کودک 4 ساله‌ای که در روز 12 فروردین ماه سال جاری در رودخانه قره‌چای خنداب غرق شده بود، ظهر دیروز توسط آتش‌نشانان اراک از آب بیرون کشیده شد.

کد مطلب: ۶۱۵۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مسعود آقازیارتی افزود: با مشاهده پیکر این کودک بر روی آب توسط آتش‌نشانان شهرستان خنداب و اطلاع‌رسانی آن به تیم غواصی این سازمان که در اردوی عملیاتی حوادث سیلاب حضور داشتند، نیروهای تخصصی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم تخصصی غواصی، امیرعلی بهاری را از آب بیرون کشیده و با تحویل پیکر وی به عوامل انتظامی به نگرانی خانواده‌اش خاتمه دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک اظهار داشت: تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی اراک در چندین مرحله اقدام به جستجو برای یافتن این کودک کرده بود و از ابتدای برگزاری دوره آموزشی، یک تیم مجزا برای پیداکردن وی در محل مستقر شده بود.

دوره آموزشی - عملیاتی نجات در حوادث سیلاب و آب‌های خروشان، به مدت یک هفته برای تمامی آتش‌نشانان استان در محل رودخانه قره‌چای منطقه خنداب به همت سازمان آتش‌نشانی اراک و با همکاری دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی و شهرداری خنداب در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار