برگزاری کوهپیمایی مربیان تشکل های سازمان دانش اموزی خراسان رضوی

مراسم کوهپیمایی مربیان و یاور مربیان تشکیلات پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش اموزی خراسان رضوی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۴۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی از خراسان رضوی، صبح امروز مراسم کوهپیمایی مربیان و یاور مربیان تشکیلات پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش اموزی خراسان رضوی با حضور بیش از 700 مربی و یاور مربی پیشتاز و فرزانه م در کوه های آب و برق برگزار شد.

علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم پایانی این کوهپیمایی گفت: در این حضور با شکوه و خوب شما مربیان تشکل های سازمان دانش آموزی به روح پرفتوح شهدا، امام راحل و شهدای مدافع حرم و شهید جهانی که در این قطعه دفن شده اند سلام درود می فرستیم.
وی افزود: امروز خوب و به یادماندنی بود و در اینجا ماهها های پرخیر و برکت رجب، شعبان و رمضان و به ویژه پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم و همچنین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را نیز تبریک می گویم.
کاظمی گفت: مهم ترین وظیفه ای که مد نظر ماست تبدیل کردن انتخابات به گفتمان روز جامعه است که مطالبه مقام معظم رهبری هم می باشد. سازمان دانش اموزی با کمک شما مربیان عزیز این مهم را پیگیری می کند. و این برنامه ها نیز می تواند زمینه ساز حضور حداکثری در انتخابات باشد.

در ابتدای این مراسم علیرضا مالک اشرفی رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت: مراسم کوهپیمایی مربیان و یاور مربیان پیشتاز و فرزانه به منظور مناسبت های آتی از جمله هفته معلم و سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی برگزار شده است.
وی گفت: علاوه بر آن این مراسم در راستای تلاش سازمان دانش آموزی استان برای خلق حماسه حضور است.

مالک اشرفی گفت: سازمان دانش آموزی استان در این موضوع حتی برای دانش آموزان ابتدایی نیز برنامه دارد و مسابقه عکس سلفی دانش اموزان ابتدایی با والدین جلوی صندوق های رای را برگزار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار