معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:

جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی به کار خود پایان داد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت:جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی با شناسایی و معرفی نفرات برتر در مرحله استانی به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۶۱۴۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، خوش گوار معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: پس از 2 روز رقابت معلمان تربیت بدنی در شهرستان دهگلان، نفرات برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی در سال تحصیلی 96-95 مشخص شدند.

افشین خوش گوار گفت: هدف کلی از برگزاری این جشنواره کیفیت بخشی به فرآیند آموزش درس تربیت بدنی از طریق کشف روش های برتر، خلاقانه و کارآمد تدریس درس تربیت بدنی برای بهبود عملکرد آموزش و تدریس معلمان تربیت بدنی و ترویج این روش ها در سطح مدارس است.

وی افزود: جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی در سال تحصیلی 96-95 در 4 مرحله شهرستان، استان، قطبی کشوری و نهایی کشوری در حال برگزاری است. در سطح شهرستان ها و مناطق، معلمان تربیت بدنی با ارسال فیلم اجرای زنده خود در حیاط مدرسه جشنواره به کارشناسی تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق برگزار گردید و پس از داوری در این مرحله، 3 اثر برتر در هر دوره تحصیلی به تفکیک جنسیت به مرحله استانی ارسال شدند.

خوش گوار در ادامه گفت: پس از داوری اثرات ارسالی توسط داوران، 6 اجرای برتر در هر مقطع تحصیلی برای اجرای زنده به مرحله استانی که به مدت 2 روز در شهرستان دهگلان برگزار گردید، دعوت شدند.

معاونت تربیت بدنی و سلامت گفت: پس از اتمام مرحله استانی، 3 اجرای برتر هر دوره تحصیلی به تفکیک جنسیت به مرحله قطبی کشوری راه خواهند یافت که پس از داوری فیلم های ارسالی از استان ها، نفرات برتر جهت اجرای زنده به مرحله نهایی کشوری که در استان اردبیل برگزار خواهد شد، دعوت می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار