زنان قالیباف دارای مدرک فنی و حرفه‌ای بیمه می‌شوند

خبرگزاری پانا:معاون استانداری البرز بر لزوم ساماندهی خدمات بیمه بانوان البرزی تاکید و اظهار کرد: بانوان قالیباف دارای مدرک فنی و حرفه ای استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند.

کد مطلب: ۶۱۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر رجبی در چهارمین کارگروه تخصصی بانوان استان البرز اظهار کرد: ساماندهی خدمات بیمه بانوان و محاسبه میزان مشارکت اقتصادی آنها در استان باید هرچه زودتر بررسی شود تا با اطلاعات کامل امور بانوان ساماندهی شود.

وی افزود: بانوان همواره نقش موثری را در جای جای تاریخ به خصوص انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند و امروزه شاهد موفقیت های بیش از پیش آنها در صحنه های مختلف اجتماعی هستیم، به همین دلیل باید بسترهای مناسب برای حضور هر چه بیشتر زنان در جامعه فراهم شود.

وی با بیان اینکه اولویت اشتغال در یک خانواده با مرد خانواده است، اضافه کرد: در درجه دوم باید به اشتغال بانوان توجه شود، به دلیل اینکه اشتغال مرد خانواده مهم‌تر است.

وی تصریح کرد: ساماندهی خدمات بیمه و بحث تامین اجتماعی امور بانوان بسیار ضروری است که در جلسه بعدی این کارگروه در دستورکار خواهد بود.

رجبی همچنین با اشاره به مشاغل خانگی و حمایت از این مشاغل نیز گفت: بانوان قالیباف دارای مدرک فنی و حرفه‌ای استان البرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در پایان بر ساماندهی زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست تاکید کرد و مقرر شد تا این زنان شناسائی شده و تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار