مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان :

انتخابات مظهر اراده یک ملت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در انتخابات پیش رو ملت بزرگ ایران اراده خود را به ظهور می رساند و با حضور حداکثری خود سرنوشت کشور را رقم می زند.

کد مطلب: ۶۱۴۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان، مهدی حاجتی در همایش " رأی اولیها" ی شهرستان تالش گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر آرای مردم متکی است بطوریکه با گذشت کمتر از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی ، با برگزاری همه پرسی تعیین نظام حکومتی ، انتخابات در کشور با مشارکت بالای مردم نهادینه شد. وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت، خاطرنشان کرد: در این رویداد بزرگ باید فردی را در تراز ملت بزرگ ایران و با مشارکت حداکثری انتخاب کنیم. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی کشور جزو حقوق مسلم شهروندی و مدنی است که باید از این حقوق خود استفاده کنید. حاجتی با اشاره به موثر بودن رأی مردم در اداره مطلوب کشور یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ، رأی مردم زینتی نیست و آحاد مردم باید باحضور حداکثری خود در پای صندوقهای رأی مطالبه مقام معظم رهبری را به بهترین وجه اجابت کنند.

عیسی مهدوی فرماندار تالش هم دراین مراسم گفت: با برگزاری دهها انتخابات در کشور ، مردم سالاری در کشورمان نهادینه شده و تمام ارکان کشور مستقیم یا غیر مستقیم با آرای مردم استقرار یافته است. وی در ادامه با یادآوری ضریب بالای امنیت کشورمان در بین کشورهای همسایه، آن را مرهون حضور مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تدابیر دولت یازدهم دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار