مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد

ضرورت ارتقا ضریب ایمنی در ایمن‌سازی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: ارتقا ضریب ایمنی در بحث ایمن‌سازی و استانداردسازی مدارس استان باید مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۶۱۳۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سید علی قاسمی با تأکید بر لزوم استانداردسازی مدارس استان، اظهار داشت: باید در زمینه‌ی نوسازی و تجهیز مدارس در آموزش و پرورش هماهنگی جامع‌تری وجود داشته باشد و در عین حال باید ساماندهی دقیقی در مدارس استان صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه مدیران برای نگهداری اموال و تاسیسات در مدارس استان، تصریح کرد: جانمایی تجهیزات و وسایل مدارس نکته مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با تاکید بر اینکه ائمه جماعات، نمایندگان شورای آموزش وپرورش شهر و روستا می توانند در این زمینه و در رفع دغدغه برای ساخت مدارس ایمن نقش آفرین باشند گفت: شناسایی فضاهای موجود به ویژه در حاشیه شهرها برای امر مقاوم سازی ضروری است.

تأکید بر مقاوم‌سازی مدارس فاقد استحکام در برنامه ششم

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران نیز گفت: ارزش‌گذاری ساختمان‌هایی که نیاز به مقاوم سازی دارند، انجام شده است و بر مقاوم سازی مدارس فاقد استحکام در برنامه ششم تاکید شده است.

وی با تاکید بر وجود مدارس تخریبی مازندران که نیاز به تجهیز و نوسازی دارند، بیان کرد: بررسی های لازم در زمینه ایمنی مدارس انجام شده است.

شیرزاد تأکید کرد: باید پیگیری های همه جانبه تری در دریافت منابع انجام شود و نیازمند تدابیر و تمهیدات لازم در این زمینه هستیم.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس خاطرنشان کرد: وجود برخی مدارس خشتی و گلی و مدارس ناایمن نیز توجه به ایمن‌سازی مدارس در سال جدید را ضروری می سازد.

وی یادآور شد: از همه ظرفیت ها برای پیگیری و اجرای طرح 3 ساله برای تجهیز مدارس و توجه به مسئله بهداشتی باید بهره گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار