معاون استاندار و فرماندارویژه نیشابور:

عطار نیشابوری متعلق به تمام دنیا و دنباله روان عرفان حقیقی است

عطار نیشابوری متعلق به تمام دنیا و کسانی است که به دنبال عرفان حقیقی می گردند و مایه افتخار است که این عارف برجسته از این آب و خاک و زاده نیشابور است.

کد مطلب: ۶۱۳۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . سعید شیبانی گفت:باید از برگزاری این بزرگداشت ها در توسعه زیرساخت های فرهنگی و اقتصادی استفاده کردوبررسی ابعاد وجودی عطار می تواند زمینه ساز اعتلای فرهنگ جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد:شخصیت‌ها ومشاهیری چون عطار،خیام، فضل بن شاذان و صدها بزرگ دیگر، تاریخ گران‌‌سنگ این سرزمین هستند و فرهنگ ایرانی واسلامی ما در جهان با وجود این ابرمردان شناخته می شود.

معاون استاندار و فرماندارویژه نیشابور تصریح کرد:عطارنیشابوری ضمن حرمت به شریعتب ه شعر و شاعرانگی هویت دادواول اهل حیرت بود که گام اول به سوی معنا است که همراه دردمندی و پژوهشگری است که بدون پرسشگری عقل امکان دارد .

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: امیدوارم امسال با مجموعه شهرستان درستاد بزرگداشت روز ملی عطار نیشابوری بتوانیم روز ملی عطار سال97 را ازهم اکنون برنامه ریزی کنیم.

سید سعید سرابی افزود:با اهتمام وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی وستاد شهرستان بتوانیم آثار فاخر هنری تولید شود که انشااله یک فیلم بلند سینمایی سال آتی از عطار نیشابوری داشته باشیم .

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: ما از همه دست اندرکاران بزرگداشت روزملی عطار نیشابوری در استان وشهرستان سپاسگزاریم که این همایش رابرگزارکر دند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار