مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تاکید کرد:

توجه جدی به سیاست های کلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی های استان در حوزه های آموزشی و پرورشی بر مبنای سیاست های کلی آموزش و پرورش استوار می باشد.

کد مطلب: ۶۱۳۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در جمع معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان با ابراز خشنودی از اجرای برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی در سال گذشته، اظهار داشت: در سایه تلاش و همت مضاعف حوزه های مختلف در سالی که گذشت توفیقاتی خوبی نصیب آموزش و پرورش استان شده است که امیدواریم در سال جدید هم این توفیقات ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به سفر نوروزی 21 هزار نفر فرهنگی در قالب 5 هزار و 600 خانوار به استان اردبیل، گفت: استان اردبیل در رابطه با اسکان نوروزی 96 عملکرد خوبی داشت، که این روند با تقویت مراکز اسکان در راستای تکریم فرهنگیان در تابستان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به سال 96 که طبق فرمایش مقام معظم رهبری به سال « جهاد اقتصادی: تولید، اشتغال» مزین شده است، اشاره کرد و تصریح نمود: با توجه به اینکه رسالت " فرهنگ سازی" بر عهده آموزش و پرورش است، بنابراین وظیفه ما ست که در سال جدید با برنامه ریزی و تلاش در جهت محقق شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

ناصری با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاوتی بر اتقای بهره وری در منابع انسانی و مالی، کاهش هزینه های عمومی و کاهش شدت مصرف انرژی تاکید کرد.

وی همچنین سازماندهی و مدیریت منابع انسانی، جلب مشارکت های عمومی ،تمرکز زدایی، ارتقا سطح کیفیت مدیریت آموزشگاهی، ارتقا سطح منزلت اجتماعی فرهنگیان و نیز حساسیت به موضوع آسیب های اجتماعی را از سیاست های وزارت متبوع عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی های استان در حوزه های آموزشی و پرورشی بر مبنای سیاست های کلی آموزش و پرورش استوار می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش کنترل برنامه های در حال اجرا تاکید کرد و افزود: برنامه های در حال اجرا آسیب شناسی شود تا میزان پیشرفت کار مورد سنجش قرار گیرد و در صورت وجود مشکل احتمالی بروز رسانی گردد.

ناصری همچنین به عملکرد رضایت بخش استان در بحث هدایت تحصیلی سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم امسال نیز عملکرد بهتری داشته باشیم بایستی هماهنگی لازم بین تمام عوامل اجرایی در این بخش را ایجاد نماییم و بستری را ایجاد کنیم تا دانش آموزان و اولیا به خوبی توجیه و آمادگی لازم را داشته باشند.

وی در ادامه به پروژه مهر اشاره کرد و گفت: برنامه ریزیی برای ثبت نام دانش آموزان و سازماندهی فضاهای آموزشی که از اقدامات مهم پروژه مهر می باشد، انجام گیرد، تا امسال هم بتوانیم در اجرای بهتر پروژه پیشتاز باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به شروع فعالیت کارگروه کمیته های مربوط به مسابقات دانش آموزی به فعال بودن انجمن های علمی معلمان تاکید کرد.

ناصری با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز همیشه در کنار آموزش و پرورش دلسوز تعلیم و تربیت بوده اند، گفت: نباید چنین انسان های وارسته ای را فراموش کرد، بلکه از هر موقعیتی باید از اقدامات خیر خواهانه خیرین قدردانی کرد.

وی افزود: جشنواره خیرین مدرسه ساز بهترین فرصت برای قدردانی از خیرین می باشد، که هماهنگی های لازم در جهت اجرای هر چه بهتر این جشنواره باید بعمل آید.

مدیر کل آموزش و پروش استان در پایان همچنین توجه جدی دولت تدبیرو امید را در برنامه ششم توسعه کشور و همچنین قانون بودجه سال 96 قابل تقدیر دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار