به همت خبرگزاری پانا آذربایجان غربی انجام شد؛

برپایی ایستگاه خبرنگاری پرسش مهر 17 در ارومیه

ایستگاه خبرنگاری پرسش مهر 17 در حاشیه همایش تقدیر از برگزیدگان پرسش مهر استان آذربایجان غربی در ارومیه به همت خبرگزاری پانا برپا شد.

کد مطلب: ۶۱۲۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگاری خبرنگار پانا آذربایجان غربی، ایستگاه خبرنگاری و نمایشگاه آثار پرسش مهر 17 در حاشیه همایش تقدیر از برگزیدگان پرسش مهر سال تحصیلی 95-96 این استان در ارومیه برگزار شد.

قربانعلی سعادت استاندار آذربايجان غربي با حضور در ایستگاه خبرنگاری پرسش مهر 17 و در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: مسئولين نظام جمهوري اسلامي ايران با برنامه ريزي هاي مختلف در صدد رفع خشونت هاي موجود بوده ، هستند و خواهند بود.

فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگار پانا در ایستگاه خبرنگاری پرسش مهر 17 با اشاره به اینکه طي ٤ سال اخير بيش از ٣٠٠ هزار نفر در طرح پرسش مهر رييس جمهور در سطح استان شركت كرده اند، افزود: امسال نيز ٩٠ هزار نفر در اين فراخوان ملي شركت كرده بودند.

قدرت الله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: فاصله گرفتن از آموزه هاي ديني،عدم تحمل و كم حوصلگي و عدم آموزش صحيح از جمله مهترين منشأ هاي خشونت است.

محمد مجرد مدير آموزش و پرورش ناحيه ٢ اروميه با بیان این مطلب که دوري از خشونت براي هر فرد و هر دانش آموز يك تكليف است، گفت: مدرسه بهترين مكان براي آموزش دوري از خشونت است.

در پایان قهرمان اشرف نجف آباد مدير آموزش و پرورش ناحيه يك اروميه نیز در ایستگاه خبرنگاری پرسش مهر17 تاکید کرد: پايبندي به رفتارهاي رهبري و ائمه معصومين(ع) موجب كنترل خشونت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار