همزمان با حضور رییس جمهور صورت گرفت

بهره برداری از 1500 میلیارد تومان پروژه راه و شهرسازی در مازندران

با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از 1500 میلیارد تومان پروژه راه و شهرسازی در مازندران بهره‌برداری شد.

کد مطلب: ۶۱۲۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح این پروژ‌ها که آرییس جمهور نیز در منطقه اقتصادی امیرآباد بهشهر به صورت ویدیوکنفرانس در جریان آن قرار می‌گرفت، اظهار داشت: 985 میلیارد تومان از پروژه های افتتاحی مربوط به بندرامیرآباد است.

عباس آخوندی مهم‌ترین پروژه های افتتاحی در این بندرگاه را 6 پست اسکله، تجهیزات تخلیه و بارگیری، کارخانه کاغذسازی و انبار ذخیره گندم و روغن اعلام کرد و‌ گفت: شروع عملیات اجرایی اتصال اسکله رورو به شبکه ریلی نیز از مهم ترین طرح های در دست اجرا است.

آخوندی با اشاره به افتتاح 75 کیلومتر بزرگراه و سه دهنه تونل را با اعتبار 2 هزارمیلیارد ریلی در محور قائمشهر - فیروزکوه گفت: با افتتاح این پروژه، طرح چهارخطه این محور تکمیل شد که می‌تواند سهم زیادی در کاهش تصادفات رانندگی و ترافیک در منطقه داشته باشد.

وی ساخت چهار دهنه تونل و تقاطع غیرهم‌سطح در محور چالوس را از دیگر پروژه های مهم راهسازی افتتاحی عنوان کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها گره کور جدی در آزادراه شمال برداشته می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح فاز اول بهسازی فرودگاه رامسر در غرب مازندران افزود: رامسر یکی از مناطق مهم گردشگری در مازندران است و با بهره برداری از طرح بهسازی فرودگاه زمینه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم شده است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را حدود یک هزار و 100 میلیارد ریال اعلام کرد.

آخوندی بهره برداری از کمربندی ساری و محور بهشهر-زاغمرز را با اعتباری حدود 1000 میلیارد ریال را از دیگر طرح های راهسازی افتتاحی در سفر رئیس جمهوری اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار