شهردار منطقه ۷ تبریز:

روزانه بیش از۱۲۰تن آسفالت در مسیرها و محلات جنوب‌غرب تبریز اجرا می‌شود

شهردار منطقه ۷ تبریز، از اجرای روزانه بیش از ۱۲۰ تن آسفالت در مسیرها و محلات جنوب‌غرب تبریز در یک ماه اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۰۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، علی فرخی با بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه‌های لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی به عنوان مهم‌ترین ضرورت عمرانی و خدماتی حوزه منطقه ۷، مد نظر بوده و در یک ماه اخیر، با اجرای روزانه بیش از ۱۲۰ تن آسفالت در مسیرها و محلات به صورت بی‌وقفه عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: این برنامه‌ها محدود به خیابان‌های اصلی نبوده و وارد محدوده‌های فرعی، محلات و کوچه‌های آخماقیه، کجوار، رواسان، خلجان و لاله شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز، تصریح کرد: بر این اساس، محلاتی که بیش از ۱۰ سال، از آسفالت زیبا و مقاوم بی‌بهره‌ بوده و وضعیت اسفباری داشتند، علاوه بر آسفالت، با جدول‌گذاری‌ و زهکشی و لایروبی جوب‌ها، در قالب خدمات محله‌ای تقدیم شهروندان شده است.

فرخی با تاکید بر این که آسفالت‌ریزی باید توام با زیرسازی‌ و کاترزنی های لازم باشد، آب‌های سطحی رواسان از معضلات قدیمی منطقه خواند و گفت: ساکنان این محله قدیمی، سال‌ها با معضل گل‌و‌لای در خیابان‌ها و معابر مواجه بودند؛ به همین خاطر، طبق قولی که به ساکنان دادیم، اصلاح شبکه آبرو، زهکشی و آسفالت‌ریزی سراسری با لحاظ زیرسازی‌های اساسی را در دستور عمرانی منطقه قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به دستور شهردار تبریز در مورد اجرای طرح ضربتی آسفالت در مسیرهای اصلی شهر تا یک ماه آینده گفت: برنامه‌های آسفالت‌ریزی این منطقه، با لحاظ وضعیت آب‌و‌هوایی، تا رسیدن به وضعیت مطلوب و دگرگونی چهره کلی مسیرها و خیابان‌های منطقه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار