مشاور عالی راهبردی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

دولت یازدهم توجه ویژه ای به چالش کمبود آب دارد

مشاور عالی راهبردی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: رویکرد دولت یازدهم توجه به کمبود آب است.

کد مطلب: ۶۱۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، کامیار قهرمانی فرد در جلسه کمیسیون تخصصی طرح داناب در محل سالن اجلاس سازمان دانش آموزی استان با بیان این که رویکرد توسعه ریلی، رویکرد محیط زیست و رویکرد کم آبی از جمله رویکرد های برنامه ششم توسعه هستند که دولت تدبیر و امید پیش بینی کرده است.

وی افزود: پرسش مهر پانزدهم رییس جمهور محترم نیز در مورد موضوع مهم آب بود که توجه جامعه را از انبوه مسایل اجتماعی به خود جلب و هدایت کرد.

مشاور عالی راهبردی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که تمام مامویت ها و تکالیف آموزش و پرورش در قالب طرح ملی ارایه شده است، گفت: آموزش و پرورش با دستگاه های مختلف اجرایی باید همکاری ویژه ای داشته باشد و هر نوع تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش با سایر دستگاه ها کارشناسی شده هستند.

قهرمانی فرد با بیان این که رویکرد دولت یازدهم توجه به کمبود آب است، ادامه داد: در طرح داناب که ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول می باشد، معلمان و مربیان که الگوی خوبی برای دانش آموزان هستند می توانند دراین امر نقش آفرین باشند.

وی گفت: عامل انسانی اصلی ترین عامل خشکی دریاچه ارومیه بود و سوء مدیریت استفاده از آب، منابع و مصارف آب باعث خشکی این دریاچه شد که خوشبختانه در 3 سال اخیر اولین مصوبه هیات دولت به احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافت.

مشاور عالی راهبردی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی باعث می شود که مردم درکنار دولت باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار