آجرلو:

سال 96 سال درخشش مدیریت شهری کرج در حوزه فضای سبز است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج گفت: سال 96 سال درخشش و کسب موفقیت های جدید برای مدیریت شهری کرج در حوزه توسعه سرانه فضای سبز است.

کد مطلب: ۶۱۰۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج ، فاطمه آجرلو با تبریک فرا رسیدن سال جدید شمسی به محضر آحاد ملت شریف ایران اسلامی به ویژه شهروندان البرزی و کرجی، گفت: اکنون که به لطف خداوند متعال بهار و رویش جدیدی در پیش روی مان قرار گرفته و توفیق حضور در سال جدید را داریم، باید سعی و تلاش خود را بر بهبود شرایط متمرکز نماییم و برای خدمت به جامعه و همنوعان همت گماریم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج طی چهار سال اخیر با عزم راسخ و مدیریت جهادی به گونه ای عمل نمود که پاسخ شایسته ای به اعتماد مردم شریف داده شود و در این راستا دهها عنوان طرح و پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به ثمر نشست و بی شک در سال 96 نیز با یاری خداوند در مسیر خطیر «خدمتگزاری به مردم» گام های بلندتری را خواهیم برداشت.

این مسئول شهری در ادامه افزود: با توجه به توفیق هایی که در حوزه فضای سبز و صیانت از باغات و همچنین توسعه طرح های جنگلکاری (به ویژه در دهکده باغستان) حاصل شده است، در سال 96 نیز به این مسیرِ سبز ادامه خواهیم داد و با توجه به ثبت ملی باغ سیب مهرشهر و تملک باغ آلو و توسعه فعالیتها در نهالستان محمدشهر، درخشش مضاعف در حوزه محیط زیست برای مدیریت شهری کرج دور از ذهن نیست.

به گفته این نماینده مردم در شورای اسلامی شهر کرج، اکنون که ترافیک، آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی عرصه را بیش از پیش بر مردم تنگ کرده و همچنین پدیده مهاجرت پذیری نیز فشارهای مضاعفی را به سرانه ها و کالبد فیزیکی شهر وارد آورده، بهترین گزینه برای صیانت از سلامت عمومی جامعه اتکا به ارتقاء سرانه فضای سبز و توسعه کمربندی های سبز می باشد.

آجرلو در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر اینکه در سال 96 باید با توان مضاعف در مسیر تحقق شعار ملی سال و پیاده سازی مبانی و سیاست های «اقتصاد مقاومتی» در اقتصاد شهری کرج گام برداشت، خاطر نشان کرد: کاهش هزینه های جاری، جلب مشارکت بخش خصوصی، ارتقاء بهره وری سازمانی و استفاده از توان و مشارکت سیستم بانکی از راهکارهای مهم در راستای سرعت بخشی به کمیت و کیفیت پروژه های عمرانی به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار