مدیر آموزش و پرورش اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری اعلام کرد:

اسکان دو هزار و 937 نفر روز مسافر نوروزی در مراکز اسکان ری یک

در پایان تعطیلات نوروز دو هزار و 937 نفر روز مسافر نوروزی از شهرهای مختلف در خانه معلم حضرت عبدالعظیم (ع) و مراکز اسکان آموزش و پرورش ناحیه یک ری اسکان یافتند.

کد مطلب: ۶۱۰۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اعلام این خبر افزود: فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان از روز شنبه 28 اسفند ماه سال 95 آغاز شد و در طی ایام تعطیلات نوروز 96 تعداد 476 خانواده که بالغ بر 2937نفر روز مسافر را شامل می شود که در مراکز اسکان این مدیریت مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: در طی این مدت تعداد 406 خانواده فرهنگی و 66 خانواده غیر فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش ناحیه یک ری اسکان یافتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با بیان این مطلب که بیشترین مسافران از استان های اصفهان و خراسان رضوی بوده اند اظهار کرد: خانه معلم حضرت عبدالظیم (ع) وهنرستان امام علی به ترتیب با دارا بودن 14 و12اتاق و سوئیت جزء مراکز اسکان دائمی و مدارس میثم با اختصاص 9 و دبستان علی اکبر طالبی با 5 کلاس نیز از مراکز اسکان موقت بوده وهمگی آنان از زمان شروع تعطیلات پذیرای مسافرین نوروزی بودند.

شایان ذکر است در طی ایام تعطیلات از مراکز اسکان ناحیه یک ری توسط عباسعلی باقری مدیر کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، شهباز بیگی معاون پشتیبانی و عارفی رئیس اداره تعاون امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بازدید به عمل آورده شد و از روند خدمت رسانی به مسافرین ابراز رضایت گردید.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار