دانش آموزان کاشانی در پایگاه مطالعات نوروزی شرکت کردند

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان از حضور 400 دانش آموز این شهرستان در پایگاه های مطالعاتی در تعطیلات نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۹۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان ، "حمید رضا کوچکی" گفت: استمرار مطالعه در تعطیلات نوروزی، فرصت طلایی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان سال چهارم متوسطه است که داوطلب شرکت در آزمون ورودی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هستند و باید برای استفاده هدفمند از آن برنامه ریزی کرد.

به گفته وی، افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و ساماندهی کردن مطالعات دانش آموزان با استفاده از شیوه های علمی و با حضور مشاوران تحصیلی از جمله اهداف این طرح است که برای چهارمین سال در شش دبیرستان شهرستان کاشان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با هدف افزایش تعامل با مدارس غیر دولتی کاشان و استفاده از ظرفیتهای متقابل، برای اولین سال، سه واحد آموزشی غیر دولتی نیز در اجرای این طرح شرکت کرده اند.

وی تاکید کرد: فعالیت این پایگاه ها به منظور فراهم کردن بستر مناسب و آرام برای مطالعات درسی دانش آموزان است و حضور منظم دانش آموزان و برنامه ریزی درسی برای افزایش بهره وری به عنوان یکی از نقاط قوت این پایگاه ها بشمار می رود.

کوچکی گفت: دبیرستان دخترانه شاهد و دبیرستان خواجه نصیر برای دانش آموزان دختر و سالن مطالعه مرکز تحقیقات، دبیرستان شهید بهشتی، دبیرستان حاج عباس کریم و دبیرستان خیاط زاده نیز برای دانش آموزان پسر به عنوان پایگاه مطالعاتی نوروز ی به ارائه خدمات می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار