اسکان یک میلیون و ۸۳۷ هزار نفرروز تا صبح ۱۲ فروردین در مدارس فارس

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان فارس گفت: تا صبح 12 فروردین ماه یک میلیون و 837 هزار نفر روز مسافر پذیرش شدند و به تمامی مدیران تاکید شده تا مدارس برای ۱۴ فروردین آماده شروع تحصیل دانش آموزان باشند.

کد مطلب: ۶۰۹۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، غلامعلی حق شناس در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی در شیراز گفت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی همچنان شاهد تقاضا برای اسکان در آخرین شب تعطیلات هستیم.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: تعدادی از مدارس خصوصا" در شهر شیراز برای اسکان این متقاضیان مشخص شده اند و مابقی مدارس از چرخه اسکان خارج شدند.

حق شناس گفت:مدیران و کادر اجرایی تمامی مدارس و خصوصا مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی از امروز در مدارس حاضر شده و کار آماده سازی کلاس های درس برای شروع فصل جدیدی از تحصیل را انجام می دهند.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به آمار کلی پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در استان گفت:آمار نهایی و مقایسه ای در آخرین روز اعلام خواهد شد ولی آنچه مسلم است پذیرش و اسکان در مدارس استان نسبت به سال گذشته اندکی کاهش داشته است.

حق شناس همچنین پیش بینی کرد:با توجه به همین کاهش اندک تعداد پذیرش و اسکان در نوروز امسال، ولی استان فارس همچنان در صدر استانهای کشور در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس قرار گیرد.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس در خصوص آمار اسکان مهمانان نوروزی گفت:تاصبح روزشنبه ۱۲ فروردین ماه بیش از ۶۱۷ هزارنفر در قالب نزدیک به ۱۶۸ هزارخانواده ودر مجموع بیش از 1میلیون و ۸۳۷ هزار نفر روز در مدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار