فروش ۲۰ میلیارد ریالی صنایع دستی در نمایشگاه‌های مازندران

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی مازندران گفت: در ۱۲ نمایشگاه ملی و استانی صنایع دستی مازندران در حدود ۲۰ میلیارد ریال اثر به فروش رفته است.

کد مطلب: ۶۰۹۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، رحیم موسوی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی سفر مازندران با اشاره به اینکه میزان فروش و تعداد بازدیدکننده از نمایشگاه‌های صنایع دستی دو شاخصه سنجش در حوزه صنایع دستی است، اظهار داشت: این دو شاخصه در نوروز امسال در سطح نمایشگاه‌های صنایع دستی دارای نوسان بوده است و گاه بیشتر و گاه کمتر برآورد شده است.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی مازندران با اشاره به برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک ملل ساری افزود: این نمایشگاه در ۷۰ غرفه صنایع دستی و ۲۰ غرفه سوغات برپا شد.

وی با بیان اینکه از سوم فروردین تا به امروز ۱۶ هزار و ۴۳۰ نفر از آن بازدید کردند، اظهار داشت: در این مدت زمان ۱۸۰ میلیون و ۸۷۶ هزار ریال صنایع دستی و سوغات به فروش رفت.

موسوی به ۹ هزار بازدیدکننده از دهکده صنایع دستی رامسر اشاره کرد و گفت: در این دهکده مجموعا ۴۷میلیون و ۹۰۰ هزار ریال صنایع دستی به فروش رفت.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی مازندران با اشاره به برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر گفت: در این نمایشگاه صنایع دستی ۱۶ استان کشور به نمایش گذاشته شد و ۹هزار نفر از آن دیدن کردند.

موسوی افزود: رتبه نخست تعداد بازدیدکننده‌ها به نمایشگاه بوستان ملل ساری رسیده است.

موسوی با بیان اینکه در مازندران ۴ نمایشگاه ملی در شهرهای ساری، نوشهر، رامسر و‌ چالوس و ۸ نمایشگاه استانی در ایام‌نوروز برپا شده است، گفت: در حدود ۲۰ میلیارد ریال از مجموع این نمایشگاه‌ها صنایع دستی به فروش رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار