استاندار خوزستان:

1 میلیون شغل باید در سال تولید و اشتغال ایجاد کنیم

استاندار خوزستان در جمع کودکان بی سرپرست بهزیستی اهواز به مناسبت حلول سال نو گفت:دشمن اصلی ما، همان بیکاری است که بر ما لازم است به سوی پیشرفت و حل این مشکل بپردازیم.

کد مطلب: ۶۰۸۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، غلامرضاشریعتی استاندار خوزستان در جمع کودکان مددجو بهزیستی اظهار داشت:ضمن تبریک سال نو به تمام بچه ها، شاکر خدا هستم به خاطراین نعمتی که نصیب من شده است و در کنار اطفال بی سرپرست این روز را سپری می کنم.

شریعتی گفت: هدف من ازآمدن اینجا و کنار بچه ها به صورت بازدید نیست بلکه می خواستم زمان تحویل سال کنارآنهاباشم.

شریعتی درخصوص اوضاع کلی استان افزود: شعار سال اقتصاد مقاومتی و حرکت به سوی تولید و اشتغال است که در ادامه سال گذشته اقتصاد مقاومتی برای تحکیم بنیان ها و پایه ها و کارهای اساسی و زیربنایی بوده است،باید تلاش کنیم.
امسال باید ثمرات و شاهد نتایج آن باشیم و همه ما باید با یکدیگر بسیج شویم تا این فرصت اشتغال برای جوانان مهیا شود. و سعی می کنیم از سال قبل فعال تو باشیم.دشمن اصلی ما، همان بیکاری است که بر ما لازم است که به سوی پیشرفت و حل این مشکل بپردازیم.
وی افزود: سال گذشته 700هزار شغل در کشور ایجاد شد اما اگر ما بخواهیم اوضاع مناسب تری داشته باشیم باید حداقل بین 5 تا 10 سال سالانه 1 میلیون شغل ایجادکنیم. تابتوانیم این روند کاری را اصلاح کنیم و کشور را به سمت تولید مؤثر و دولتی ثروتمند جهت دهیم.سعی ما بر این است که سال آینده در چنین جاهایی شادتر، استان روبه راه توباشیم.
وی در خصوص بحث آب و فاضلاب بیان داشت: رئیس جمهور قول اصلاح آن را دادند و مصوبه در دسترس دولت موجود می باشد. و نیز در بحث ریزگردها من بنده یک روز اصحاب رسانه را دعوت می کنم تا شاهد آن باشند که حجم عملیات برای کانال آبی به عرض50متر، حداقل 300 دستگاه کار می کنم.انجام این چنین عملیات گسترده شایدتابه حال درکشورصورت نگرفته است وامیدوارم به تدریج آن مشکل نیز حل شود.
استاندار این مده را هم داد که عیدی مقام معظم رهبری ورئیس جمهور نصیب جوانان استان خوزستان داده انداین است که منطقه ی اروندکنار، خرمشهر، آبادان را باتعیین محدودیت آزادکرده اندواین نیزفرصت مناسبی برای اشتغال جوانان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار