به سفارش دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی):

شعار سال 1396 رهبری توسط هنرمند خوشنویس شهرری نگارش شد

کتابت شعار سال 1396 توسط داود نیکنام خوشنویس ساکن شهرستان ری بر روی پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) قرار گرفت.

کد مطلب: ۶۰۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ، مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال 1396 را سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید ،اشتغال نامگذاری کردند.
نگارش شعار سال که توسط استاد داوود نیکنام صورت گرفته ، بر روی پایگاه اینترنتی دفتر و حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) با کیفیت بالا جهت استفاده عموم، دستگاههای اجرایی کشور و علاقه مندان قرار داده شده است.
وی همچنین نگارنده نشان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی است که این اثر در سال های گذشته از سوی مردم با استقبال زیادی روبرو شده بود.
داوود نیکنام را به خوشنویس اهل بیت (ع) می‌‌شناسند و کتیبه ضریح شش گوشه حضرت امام حسین علیه‌السلام، ضریح حضرت زینب کبری (س) و ضریح حضرت رقیه (س) را خوشنویسی کرده است.
داود نیکنام خوشنویسی را در سال ٦٤ ، از محضر زنده یاد ابراهیم بخت‌شکوهی در تبریز فرا گرفت و از سال ٦٩ پس از فارغ التحصیلی از انجمن خوشنویسان ایران، کار تدریس را آغاز می کند.
شایان ذکر است ، وی ابداع کننده آثار خوشنویسی مدرن برجسته است و تاکنون ده ها نمایشگاه داخلی و خارجی بر پا کرده و علاوه بر کار داوری در چندین جشنواره سراسری، موفق به اخذ جوائز و عناوین متعدد هنری در جشنواره های خوشنویسی کشور شده است.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار