پیام تبریک مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی به مناسبت سال نو و روز زن

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فرا رسیدن سال 1396 و سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۰۸۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو خدمت همه فرهنگیان، دانش آموزان و میهمانان و گردشگران نوروزی که تبریز را مقصد سفر خود انتخاب می کنند، اظهار داشت: بهترین تعبیر برای آذربایجان و تبریز، دارالتربیه است و فرهنگ، اخلاق، ادب و منش انسانی مردمانش زبانزد عام و خاص است و ان شالله در حد و اندازه شهر تبریز بتوانیم خادمی برای میهمانان عزیز فرهنگی سراسر کشور باشیم.

خبرگزاری پانا عملکرد بسیارخوبی در انعکاس اخبار دارد

وی اطلاع رسانی خوب در دستگاه های دولتی را مهم ارزیابی کرد و افزود: انصافا همه همکارانم در روابط عمومی آموزش و پر ورش استان و خبرگزاری وزین و با برنامه پانا، اخبار خوب و مهم آموزش و پرورش استان به ویژه اخبار اسکان فرهنگیان را انعکاس می دهند و عملکرد موفقی در این راستا داشته اند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به شعار این اداره کل و با تاکید بر سه عنصر معلم، دانش آموز و اولیا ادامه داد: مطمئنا بخش اعظمی از مسافران که به استان سفر می کنند در این سه گروه جای می گیرند و هر سه این عناصر جزو عناصر کلیدی دستگاه تعلیم و تربیت هستند و امید داریم خدمات شایسته ای را به تمامی این مسافران در ایام نوروز ارایه دهیم.

پاشایی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر تصریح کرد: آموزش و پرورش به وجود همکاران فرهیخته فرهنگی زن شاغل در قسمت های مختلف دستگاه تعلیم و تربیت افتخار می کند برای این که کار در آموزش و پرورش سخت است و همکاران زن بیشترین سهم در این مجموعه را دارند و امیدوارم این مسئولیت را به خوبی انجام دهند.

وی با بیان این که آینده ایران مطمئنا در گرو کار، همت و مهربانی این گروه می باشد، گفت: زنان شاغل در آموزش و پرورش آذربایجان هم در عرصه فرهنگی و هم در عرصه تعلیم و تربیت و هم در خانوده نقش مهم ایفا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار