معاون آموزش متوسطه ناحیه یک تبریز خبر داد

درخشش دانش آموزان ناحیه یک تبریز در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز گفت: 48 نفر از دانش آموزان دبیرستان های ناحیه با قبولی در رشته های مختلف علمی این آزمون به مرحله دوم این رقابت ها راه یافتند .

کد مطلب: ۶۰۷۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، شمس اله محمدی اظهار داشت: زهرا اطهری مهر دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی باقرالعلوم، رضا ارکان از دبیرستان نمونه دولتی امیر المومنین، شاهین داوری از تیزهوشان دوره دوم علامه طباطبایی و علیرضا حسن پور دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی شهیدرضائی در رشته فیزیک در مرحله اول این المپیاد برای ناحیه افتخار آفریدند .

وی افزود: در رشته شیمی هم امیرحسین اجاقی، مهدی پورحسین ، آرمین پورعبدی سرابی و محسن راستکار همگی از مرکز پرورش استعدادهای درخشان علامه طباطبایی با درخشش در این مرحله به مرحله دوم المپیاد راه یافتند .

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک تبریز تصریح کرد: دانش آموزان مرکز پرورش استعدادهای درخشان در رشته زیست شناسی هم خوش درخشیدند و امیررضا اسحقی، امیر تیمورزاده، سیدکسری پیراهش،آرمان داداش پور، محسن راستکار، عباس سلطانی، محمدامین عبداله زاده ایلخچی، میرعلی علوی نامور، امیرمحمدفیاض و عرفان همراه پورارضین با پشت سر گذاشتن سایر حریفان خود در این رقابت علمی به مرحله دوم راه یافتند .

محمدی ادامه داد: در رشته زیست شناسی دانش آموزان دختر ناحیه هم با درخشش کم نظیر در مرحله اول خود را برای مرحله دوم این آزمون آماده می کنند .

وی با بیان این که در بین دانش آموزان دختر نیز دانش آموزان مرکز پرورش استعدادهای درخشان فرزانگان در رقابت با سایر حریفان خود از نواحی و مناطق توانستند با اقتدار در مرحله اول آزمون سربلند باشند، گفت: الینا اسکندرتاش، آیلین بخشی زاده هیزمی، پنا ذوالفقاریان، ساغر شایان مهر،آیسل غلام اف، مریم گل محمدزاده ، مریم محمدیان، صبا مرده کتانی اصل، نیلوفرنقی مقدم پورو کوثردرخشانی همگی از تیزهوشان فرزانگان در رشته زیست شناسی به مرحله دوم راه یافتند .

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک تبریز افزود: ساینا بهکار، یاسمن سادات فرقانی و سیده مرضیه وهاب زاده از دبیرستان باقرالعلوم،ساغر بزازجاوید و نگار نوروزی فرد هر دو از دبیرستان آناتا، زهرا خانجانی از غیر دولتی نخبگان ماندگار، معصومه خرم آباد از دبیرستان امامت ،سمانه فرضی از دبیرستان الغدیر و مهدی نغمم دانش آموز دبیرستان والفجر هم در رشته زیست شناسی برای ناحیه یک تبریز افتخار آفریدند .

محمدی ادامه داد: محمدامین صمدی از نمونه دولتی امیرالمؤمنین، شاهین داوری از تیزهوشان علامه طباطبایی، دنیز رضاپورکیانی و آیدا فلاح اردلانی از فرزانگان در رشته ریاضی با کسب بالاترین امتیازات به مرحله دوم این آزمون راه یافتند .

وی گفت: در المپیاد ادبی هم احمد افقی از تیزهوشان علامه طباطبایی به همراه هم کلاسی خود رامین صدقی و سایه پژمان فرد از دبیرستان فرهنگ در مرحله دوم حضور خواهند داشت .

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک تبریزبیان داشت: سید کسری پیراهش و سیدامیر جامعی از تیزهوشان علامه طباطبایی و ثنا ذوقی تجرق از تیزهوشان فرزانگان در رشته سلول های بنیادی به مرحله دوم راه پیدا کردند .

محمدی با بیان این که آمار قبولی نسبت به سال گذشته 108 درصد پیشرفت داشته است، اظهار داشت: زهرا اطهری مهر از دبیرستان نمونه دولتی باقرالعلوم که در رشته فیزیک جواز حضور در مرحله دوم را کسب کرده بود در رشته نجوم و اختر فیزیک هم با افتخار در مرحله اول قبول شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار