در جلسه ستاد برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا اعلام شد:

حضور 12تیم ازکشورهای آسیادر مسابقات والیبال امیدهای آسیاقطعی شده است

نماینده تام‌الاختیار کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت:تاکنون حضور 12 تیم از کشورهای آسیایی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا که در اردبیل برگزار میشود قطعی شده است.

کد مطلب: ۶۰۵۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،‌سعید درخشنده نماینده تام‌الاختیار کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در جلسه ستاد برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا که در محل استانداری اردبیل برگزار شد گفت: مسابقات والیبال امیدهای آسیا که اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می شود علاوه بر اینکه مسابقات قهرمانی آسیاست ، انتخابی جهان نیز هست وتیم های برتر این دوره از مسابقات به مسابقات جهانی که در مصر برگزار می شود راه خواهند یافت .
وی با ابراز رضایت از روند آماده سازی سالن ها و زمینه برگزاری مسابقات والیبال در اردبیل ، اظهار داشت: روزی که استاندار اردبیل برای میزبانی این استان جهت برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا اعلام آمادگی و رسما دعوت کردند باور نمی کردیم که اردبیل بتواند به این سرعت زیرساخت های لازم جهت برگزاری مسابقات را فراهم کند چرا که این دوره از مسابقات جزء مسابقات مهم و سنگین بین المللی است و تامین آیتم ها و استاندارد های لازم برای برگزاری مسابقات بین المللی والیبال اعم از تامین نور استاندار ، صدا ، کف پوش و...از حساسیت بالائی برخوردار است و نیز حضور 16 تیم از کشورهای آسیا از قبیل چین ، ژاپن ،تایلند،سریلانکا،قزاقستان و ..که برخی از این کشورها زمانی ریاست کنفدراسیون و میزبانی برگزاری مهمترین مسابقات بین المللی والیبال را در سوابق خود دارند بر اهمیت میزبانی استان اردبیل برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا می افزاید .
ناظر کنفدراسیون آسیا گفت : مسابقات والیبال امیدهای آسیا از شبکه های جهانی و بین المللی با کیفیت HD بصورت زنده پخش میشود وگروه تلویزیونی از کشورهای آسیایی بر اساس قرارداد فی مابین با صداوسیمای کشورمان در اردبیل حضور می یابند و به پوشش برگزاری این دوره از مسابقات می پردازند.

وی بیان کرد:لوگو و آرم تبلیغاتی برگزاری مسابقات والیبال نیز با استفاده از تصاویر بقعه شیخ صفی اردبیلی و سنبل در دست طراحی است که از شبکه های بین المللی مکرر پخش خواهد شد.

درخشنده افزود: استقبال تماشاگران و میزان حضور آنان در سالن های برگزاری مسابقات در ارزیابی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم علاقه مندان به والیبال در استان اردبیل برگزار کنندگان مسابقات را همراهی نمایند .
نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا از ورود گروه فنی این کنفدراسیون در روزهای آینده به استان اردبیل جهت ارزیابی ونظارت فنی بر آماده سازی سالن و تجهیزات آن خبر داد و گفت:با تامین زیرساخت های لازم و استاندارد سازی سالن های استان اردبیل ، این استان از بستر لازم برای برگزاری دیگر مسابقات نیز برخوردار خواهد بود و در آینده شاهد برگزاری مسابقات مختلف کشوری و بین المللی در استان اردبیل خواهیم بود .

شفیعی مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری اردبیل و مسئول کمیته اجتماعی وفرهنگی ستاد نیز گفت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تحت عنوان امور داوطلبین بعنوان کادر اجرائی مسابقات استفاده می کنیم و از همه داوطلبان و علاقه مندان به همکاری در این زمینه نام نویسی می کنیم .
وی گفت:برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ،ایجاد نمایشگاه معرفی مناطق گردشگری و توریستی وتاریخی استان از برنامه های جنبی فرهنگی واجتماعی این دوره از مسابقات خواهد بود .

کنعانپور مدیر کل دفتر فنی و مسئول کمیته عمران ستاد نیز گفت:با هزینه یک میلیارد تومانی ، آماده سازی سالن ها و تامین تجهیزات آن از قبیل نور ، کف پوش و سرویس های بهداشتی بر اساس استانداردهای کنفدراسیون انجام گرفته است و نصب سیستم صوتی نیز به زودی انجام خواد گرفت .

وی گفت:آماده سازی سالن ها تا 28 اسنفد به اتمام می رسد .

زنجانی فرماندار اردبیل نیز از آمادگی کامل شهرستان اردبیل برای میزبانی این دوره از مسابقات خبر داد و گفت:هتل شورابیل اردبیل برای کادر فنی و هتل های سرعین برای تیم های شرکت کننده هماهنگ شده است .

عظیمی مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نیز گفت:تبلیغات محیطی با الهام از نمادهای معرفی استان در دست طراحی وتهیه است و اطلاع رسانی از جلسات ، اطلاعیه ها و اخبار برگزاری این دوره از مسابقات با همکاری صمیمانه صداوسیمای مرکز اردبیل و رسانه های استان اعم از خبرگزاری ها ونشریات استان انجام میگیرد .

فلاحی رئیس هیات والیبال استان نیز از قطعی شدن حضور 12 تیم از کشورهای آسیا تا کنون خبر داد و گفت: تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از 8 تا 20 اردیبهشت ماه وارد استان اردبیل می شوند.وی از خرید تجهیزات و ملزومات ورزشی به ارزش 200میلیون تومان خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار