برگزاری بخش عملی مسابقات علمی کاربردی در استان مرکزی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری دوره عملی مسابقات استانی علمی، عملی و علمی کاربردی رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش هنرستان های استان مرکزی خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۵۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مجتبی حیدری گفت: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای برتر هنرجویان و توسعه مهارت کار آفرینی در 8 حوزه استانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در رقابت های شهرستانی و منطقه ای این دوره از مسابقات 3 هزار و 188 نفر از هنرجویان دوره های کار و دانش در 25 عنوان از 37 عنوان رشته کار و دانش و 2 هزار و 850 نفر از هنرجویان فنی و حرفه ای حضور داشتند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: دوره تئوری مسابقات استانی علمی، عملی و علمی کاربردی رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش این استان دوم اسفند ماه با حضور 654 هنرجو برگزار شد و 12 شرکت کننده هر رشته به مرحله عملی راه یافتند.

حیدری بیان کرد: 6 نفر از برترین های دوره های عملی مسابقات علمی عملی و علمی کاربردی استان ها به مرحله تئوری کشوری این دوره از مسابقات که در 41 رشته صنعت، هنر و کشاورزی برگزار می شود راه می یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار