تنظيم بازار در ايام پايانی سال و نوروز در مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت:هيچگونه نگرانی از بابت كمبود اقلام و كالاهای مصرفی و افزايش بی‌رويه قيمت‌ها در ایام پایانی سال و نوروز 96 نخواهيم داشت.

کد مطلب: ۶۰۴۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حسن خيريانپور در جلسه ستاد تنظيم بازار استان اظهار داشت: با برنامه ريزی صورت گرفته و ذخيره سازی مناسب محصولات پر مصرف و استراتژيك در سطح استان مازندران هيچگونه نگرانی بابت كمبود اقلام و كالاهای مصرفی و افزايش بی رويه قيمت‌ها در اين ايام نخواهيم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: با هماهنگي هايي كه انجام پذيرفت هم در حوزه تأمين و توزيع به موقع و هم در بحث نظارت و بازرسی بر قيمت‌ها، بهداشت و كيفيت، برنامه های ويژه و خوبی تدارک دیده و در حال اجرا از سوی دستگاه هاي ذيربط می باشد.

وی با بيان اينكه تمام دستگاه ها و اتحاديه های ذيربط در حوزه تنظيم بازار در آمادگی كامل جهت خدمات رسانی سريع و به موقع به همشهريان عزيز مي باشند. از كشيك كليه دستگاهها و اتحاديه های صنفی مرتبط در ايام تعطيلات نوروز برای سرويس‌دهی به موقع به همشهريان و مسافران و مهمانان خبر دادند.

خيريانپور با تأكيد اين نكته كه در زمينه اقلام مهم و پرمصرف نظير گوشت مرغ، گوشت قرمز، شكر، كره، سيب و پرتقال ذخيره سازی مناسبی در سطح استان انجام پذيرفته كه در صورت افزايش نامتعارف قيمتها و بروز كمبودهاي احتمالی در سريع ترين زمان به صورت نامحدود در واحدهای صنفی منتخب عرضه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار