مدیر آموزش و پرورش دلیجان:

مداخله های علمی در امتحانات پیشرفت دانش آموزان را سبب می شود

مدیر آموزش و پرورش دلیجان گفت: به منظور بالا بردن سطح علمی دانش آموزان در امتحانات باید مداخلات علمی قبل از هر آزمون، حین آزمون و پس از آزمون انجام داد.

کد مطلب: ۶۰۴۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، حجت اله فدایی در جلسه کمیته پیشرفت تحصیلی دوره اول و دوم متوسطه در دلیجان افزود: برنامه ریزی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دروس هدف، از دغدغه ها و خواسته های مهم بوده است.
وی ادامه داد: تحقق این مهم، مستلزم شناخت، تحلیل وضع موجود، برنامه ریزی برای افزایش سطح علمی و کاهش مشکلات پیش روست.
معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان نیز در ابتدا گزارشی از برگزاری امتحانات نوبت اول و آزمون پیشرفت تحصیلی در مرحله اول ارائه داد.
مهدی دلاوری گفت: در تجزیه و تجلیل انجام شده دروس هدف مشخص شده و انشاالله با همکاری مدیران، دبیران و سرگروه های آموزشی و با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد رشد دانش آموزان در شهرستان باشیم.
وی بر لزوم بهبود دروس دیگر در مقاطع مختلف تحصیلی خصوصا متوسطه دوم تاکید کرد و ادامه داد: تمامی ظرفیت های موجود در حوزه آموزش برای رفع نواقص و مشکلات استفاده خواهد شد.
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دبیران دروس هدف، برگزاری کلاس های فوق برنامه ویژه دانش آموزان، بازدید سرگروه های آموزشی از مدارس، دعوت از سرگروه های آموزشی استان به شهرستان و برگزاری مجمع عمومی دبیران و برگزاری شبه آزمون های نهایی در فروردین و اردیبهشت ماه از اقدامات انجام شده آموزش و پرورش در بحث آموزش بود که مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار