افتتاح کافه کتاب در شهر برازجان

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری برازجان، دیگر مسئولین شهرستان دشتستان و اصحاب فرهنگ و رسانه کافه کتاب در شهر برازجان افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۰۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، حمیده ماحوزی در ابتدای این آیین ضمن تبریک جهت قرار گرفتن شهر برازجان در ٢٠ شهر برتر پایتخت کتاب ایران، گفت: این امر موجب تلاش و اهتمام بیشتر به فرهنگ کتاب خوانی خواهد شد .

ماحوزی افزود: این کار فرهنگی کار بسیار خوب و مهمی است که انجام گرفته شده و امیدواریم باعث تشویق و ترغیب سایر دستگاه ها به این کار جهت گسترش و ترویج فرهنگ کتاب خوانی شود .

وی عنوان کرد: با همکاری و تلاش گسترده شهرداران و بخشداران که در راه انتخاب پایتخت کتاب ایران انجام دادیم ١٣ شهر از استان بوشهر در این طرح شرکت کردند که ٤ شهر بوشهر، برازجان، کنگان و شبانکاره جزء ٢٠ شهر برتر حوزه کتاب قرار گرفتند .

ماحوزی خبر از کسب باشگاه کتاب خوانی برتر در کشور داد و ادامه داد: بوشهر و خورموج از بیش از ١٥٠٠ باشگاه کتاب خوانی ٥٠٨ باشگاه را ثبت کردند که این نشان از توجه خاص به کتاب است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اصحاب فرهنگ می توانند ایده ها و طرح های خود را به دبیرخانه ارائه کنند تا انشالله در سال آینده شهر برازجان به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شود .

ماحوزی گفت: مشارکت بخش خصوصی و همکاری آنها در این طرح می تواند در کسب موفقیت بیشتر تاثیرگذار باشد، کسب این عنوان به منزله اتمام کار ما در این طرح نیست و این تازه اول راه ما می باشد .

ایشان اضافه کرد: ما در اداره کل آمادگی همکاری با تمام دستگاه ها برای مشارکت در این طرح را داریم و هر چه را که لازم باشد انجام خواهیم داد .

ماحوزی همچنین از دریافت سهمیه کتاب، گرفتن تسهیلات با سود پایین و امتیازهای دیگر برای پایتخت کتاب ایران خبر داد .

ماحوزی در پایان از شورای اسلامی شهر برازجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شبانکاره و کلیه کسانی که در این طرح همکاری نمودند تشکر نمود .

در پایان و با حضور مسئولین در مراسم از فعالین در دبیرخانه طرح پایتخت کتاب ایران شهر برازجان تجلیل به عمل آمد .

در حاشیه این مراسم نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی افتتاح شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار