تجلیل از پیشگامان امور تربیتی همدان در هفته ی تربیت اسلامی

در مراسمی که به مناسبت هفته ی تربیت اسلامی و امور تربیتی برگزار شد، از پیشگامان امور تربیتی با حضور معاون آموزشی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۶۰۴۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، در این مراسم که با حضور مربیان پرورشی و مشاوران مدارس در سالن شاهد قروه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه قروه امور تربیتی را نهادی برخاسته از تفکر شهیدان رجایی و با هنر دانسته و تاکید کرد مربیان امور تربیتی که جزء شاخص ترین افراد در مدارس هستند باید دانش آموزانی صالح و در مسیر تعالیم اسلام تربیت کنند.

بهرامی نوید معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تربیت صحیح را رکن اساسی پرورش نسل های آینده دانست و بر ضرورت توانمند سازی مربیان و مشاوران تاکید کرد.

در ادامه شجاعی رئیس اداره آموزش و پرورش قروه نیز در سخنانی با اشاره به موفقیت های کسب شده در حوزه امور تربیتی، نظیر کسب 12 رتبه برتر استانی در پرسش مهر، کسب رتبه اول استانی در پرسش مهر از بین مناطق نوزده گانه استانی، کسب رتبه اول کشوری در پرسش مهر، کسب دو رتبه دوم کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان، فعالیت های مربیان پرورشی را در مدارس مثبت ارزیابی کرده و بر مهارت آموزی و توانمندسازی دانش آموزان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه از محمد عزیزلو، یادگار شیمیایی هشت سال دفاع مقدس که به علت نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در مدرسه دچار حادثه شده بود تجلیل و تکریم بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار