همکاری فدراسیون های ورزش دانش آموزی و اسکواش در برگزاری مسابقات

رقابت‌های اسکواش قهرمانی دانش‌آموزان پسر کشور در استان‌های فارس و اصفهان با همکاری مشترک فدراسیون های ورزش دانش آموزی و اسکواش تجربه موفقی بود.

کد مطلب: ۶۰۳۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اقدام مشترک و هماهنگ دو فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و فدراسیون اسکواش در برگزاری رقابت‌های تیمی اسکواش قهرمانی دانش‌آموزان کشور که با همکاری معاونت‌های تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش سراسر کشور به میزبانی دو شهر شیراز و اصفهان برگزار شد.
رقابت‌هایی که می‌تواند به عنوان الگو به دیگر فدراسیون‌های ملی کشورمان معرفی شود تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها بتوان کاری مشترک و با بازده مطلوب ارائه داد که در سال ١٣٩٦ با توافق فی مابین دو فدراسیون دانش آموز و اسکواش رخ داد.
این رقابت‌ها امسال در بیشتر گروه‌های سنی و مقاطع دانش‌آموزی بصورت انفرادی و تیمی برگزارشد که در استان فارس که میزبان دختران دانش‌آموز بود، میزبان و استان‌های یزد و اصفهان مقام‌های اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند. ضمن اینکه در استان اصفهان که میزبان بخش پسران دانش‌آموز بود نیز تیم‌های استان تهران و خراسان‌رضوی مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و کیش و خوزستان سوم مشترک شدند.
اما رییس فدراسیون اسکواش به همین منظور در پیامی خطاب به معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اقدام مشترک با فدراسیون ورزش دانش‌آموزی که با دیدگاهی راهبردی منتج به توسعه بخش قهرمانی و تقویت آینده ورزش کشور می‌شود، از معرفی روسای انجمن‌های اسکواش توسط معاونت‌های تربیت‌بدنی و سلامت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قدردانی و خواهان تداوم این رویکردهای ارزشمند دو فدراسیون ورزشی کشور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار