رئيس اداره آموزش و پرورش زرين آباد خبر داد.

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی

رئيس اداره آموزش و پرورش زرين آباد از برگزاري مراسم بزرگداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی خبرداد.

کد مطلب: ۶۰۳۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارشخبرنگار پانا از استان ایلام، سيد نعمت الله حسيني رئیس آموزش و پرورش منطقه زرین آباد گفت: در اولین روز از هفته تربیت اسلامی مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس امورتربیتی و روز تربیت اسلامی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ، معاونین و مربیان پرورشی و مربیان بهداشت در كانون حاج احمد خميني (ره) برگزار شد.

رئيس اداره آموزش و پرورش زرين آباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر معماران نهاد مقدس امور تربیتی و شهدای فرهنگی ازتلاش و همت عالی مربیان پرورشی در جهت رشد و بالندگی دانش آموزان و فتح قله های افتخار در عرصه های مختلف قدردانی نمود.

سيدنعمت الله حسيني در ادامه افزود: هدف نهایی تربیت اسلامی، ساختن عبد صالح است. که می بایست در مدارس این الگو و هدف نهایی مربیان تربیتی باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش زرين آباد نیز با تیریک روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی گفت: نهاد مقدس و پرافتخارامورتربیتی شجره طیبه ای است که شهیدان والامقام رجایی و باهنردر عرصه نورانی تعلیم و تربیت به یادگار گذاشته اند.

رستمي ازروحانيون مبلغ و دعوت شده در مراسم بيان داشتند به برکت نظام اسلامی، تربیت درست و قرآنی دراجتماع و خانواده و مدارس برقرار شده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود نیروهای ارزشمند در نهاد امور تربیتی به عنوان سرمایه ی بزرگ اجتماعی امور تربیتی از مربیان پرورشی خواست تا با توجه به اسناد تحولی آموزش و پرورش، ضمن مهندسی دقیق نظام مدیریت و برنامه ریزی امور پرورشی مدارس، چارچوب‌ها و زمینه های لازم رابرای جهش‌های بزرگ در امور تربیتی فراهم آورند.

تجلیل از مربیان پرورشی و قرائت شعر و مقاله توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار