معاون پرورشی قشم:

سلامت دینی و اخلاقی جامعه در گرو اهمیت فعالیت های پرورشی مدارس است

معاون پرورشی و تربیت بدنی قشم گفت: برای جلوگیری جامعه از انحطاط اخلاقی و دینی باید جایگاه فعالیت های مذهبی و پرورشی در مدارس پررنگ تر دیده شود.

کد مطلب: ۶۰۲۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پاناهرمزگان، اسلام دلیری رسالت مربیان پرورشی مدارس را بسیار سنگین عنوان کرد و اظهار داشت: در زمانی که کشور مورد هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قرار دارد و تباهی اخلاقی و دینی جوانان مارا هدف قرار داده اند، فعالیت های فرهنگی و پرورشی مدارس باید پررنگ تر دیده شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: مربیان و معاونین پرورشی خط مقدم ترغیب، تشویق و هدایت دانش آموزان در مسیر پایبندی به ارزش های اخلاقی، دینی و فرهنگی قرار دارند و از این رو وظیفه بسیار حساس و خطیری برعهده دارند.

دلیری به سالروز تأسیس روز امور تربیتی اشاره کرد و ابراز داشت: جایگاه فعالیت های امور تربیتی و نقش مربیان باید در مسیر هدایت دینی و اخلاقی دیده شود نه اینکه مربیان و معاونین را درگیر جواب دهی انواع بخشنامه های اداری کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی قشم اذعان داشت: به مناسبت روز امور تربیتی و تقدیر از زحمات مربیان و معاونین پرورشی مدارس،اردوی یک روز جزیره گردی حوزه معاونت پرورشی برگزار شد.

وی افزود: بازدید از جنگل های حرا، تنگه چاهکو و بازدید از اسکله ماهگیری باسعیدو از مهمترین برنامه های این اردوی یک روزه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار