معاون خدمات شهری شهرداری شهرستان قدس تاکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی مناسب جهت استقبال از بهار

معاون خدمات شهری شهرداری شهرستان قدس بر در نظر گرفتن تمهیدات لازم از سوی سازمان های تابعه شهرداری شهرستان قدس و مناطق و ساماندهی فعالیت ها در ایام پایانی سال تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۰۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرد ا ری شهرستان قدس، رحیم اسدی در جلسه طرح استقبال از بهار شهرداری قدس که با حضور مدیران عامل سازمان های تابعه شهرداری و مسوولین ادارات و نواحی چهارگانه شهرداری قدس در محل سالن جلسات حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شد بر ضرورت برنامه ریزی مناسب جهت ایام پایانی سال و استقبال از بهار تاکید کرد.
وی گفت: ستاد استقبال از بهار شهرداری قدس با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال باید تمهیدات لازم را در حوزه های مختلف در نظر بگیرد تا برنامه ریزی های مناسبی در راستای اجرای اقدامات مطلوب و ارایه خدمات بهینه به شهروندان در هفته درختکاری، چهارشنبه سوری، پنجشنبه آخر سال و… صورت پذیرد و شهر قدس میزبان شایسته ای برای فصل بهار باشد.
معاون خدمات شهری شهرداری قدس افزود : با توجه به اینکه در ماه اسفند قرار داریم ،یکی از وظایف مهم شهرداری در ایام پایانی سال بحث آماده سازی سطح شهر و ایجاد تغییرات لازم در سیمای بصری شهر جهت استقبال از سال نو و بهار طبیعت است.
اسدی تصریح کرد: پاكسازي شهر وحريم ان بخصوص ورودی هاي شهر، جمع اوری متكديان وعوامل سد معبر و ساماندهي دستفروشان بهسازي فضاي سبز و پاركها و سرويس هاي بهداشتي، ترميم ورنگ اميزي جداول و خط كشي ترافيكي معابر و خيابانها و برنامه ريزي مناسب بمنظور جمع اوری بموقع زباله ها و پسماند شهري در ايام تعطيلات نوروز در مناطق و نواحی چهارگانه شهر می بایست بیش از پیش مد نظر قرار بگیرد.
وی با اشاره به مراسم چهارشنبه سوری پایان سال یادآور شد: سازمان اتش نشاني و خدمات ایمنی شهرداری با در نظر گرفتن تمهیدات لازم و اطلاع رسانی مناسب با همکاری اداره روابط عمومی و نیز استقرار امکانات و تجهیزات در میادین و معابر اصلی شهر پیشگیری های لازم در خصوص بروز حوادث آتش سوزی را بعمل آورد. همچنین لیست كشيك ويژه نوروز این سازمان همانند سنوات گذشته تهیه و در اختیار ایستگاه های سطح شهر قرار گیرد.
معاون خدمات شهری شهرداری قدس عنوان کرد: رسيدگي به وضعيت روشنائي پاركها، محور هاي مواصلاتی و تفرجگاه ها، تعمير و آماده سازی آب نما ها ي ميادين و پارك ها، استقرار مخازن پسماند علي الخصوص در پاركها و تفرجگاه ها در فواصل كم جهت دسترسي آسان و سريع ، رسيدگي به وضعيت تابلو مسيریاب خيابانها،اماكن،مراكز عمومي مهم شهر از جمله بیمارستان، درمانگاه ها و... در برنامه ریزی های ستاد نوروزی شهرداری قدس و سازمان های تابعه لحاظ گردد.
اسدی بر لزوم اطلاع رسانی دقیق به مسافران و میهمانان نوروزی تاکید و متذکر شد : تهيه نقشه جامع شهر قدس از سوی اداره روابط عمومی و معرفی شهر و درج اطلاعات مورد نياز سفر، تهيه بنرهای تبريك سال جديد، زيبا سازی شهر اعم از تهيه، جانمائي و نصب المانهاي نوروزی و آذين بندی و نور پردازی مناسب در نقاط مختلف شهر با جدیت دنبال شود.
تجهیز و آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی(تاکسیرانی،اتوبوسرانی و پایانه های مسافربری ) جهت جابجایی و ارایه خدمات به مسافرین نوروزی،هماهنگی لازم با پلیس راهور در راستای کنترل ترافیک ناشی از پنجشنبه پایانی سال و حضور مردم در آرامستان بهشت فاطمه(س) و پیش بینی پارکینگ لازم جهت پارک حجم قابل توجه ای از وسائط نقلیه در این روز از دیگر نکات مطرح شده در جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری قدس بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار