استان چهارمحال و بختیاری:

آمادگی دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان شهرکرد از آمادگی دستگاه­های اجرایی این شهرستان برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۰۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، حمید ملکپور در نشست ستاد سفر شهرستان اظهار کرد: ارائه خدمات بهتر و ایجاد فضای امن و مطمئن از سوی دستگاه­های متولی و روسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر گامی موثر در جذب و توسعه گردشگری است.
وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان در جذب مسافران نوروزی ادامه داد: مسئولین باید با خدماتی متفاوت و بهتر از سال گذشته به استقبال میهمانان نوروزی بروند.
فرماندار شهرستان شهرکرد اضافه کرد: ورودی شهرستان از سمت استان های اصفهان و خوزستان باید متفاوت از سال گذشته زیبا سازی شود و این وظیفه بر عهده شهرداری ها است.
ملکپور با اشاره به اینکه از سمت غرب شهرستان نیز باید از میهمانان نوروزی پذیرایی مناسبی صورت گیرد،­افزود:­ شهرداری­ها موظف هستند با مشارکت بخش خصوصی ظرفیت های گردشگری شهر خود را به مسافران نوروزی معرفی کنند.
رئیس ستاد سفرهای نوروزی شهرستان شهرکرد، تبلیغات و اطلاع رسانی را به عنوان یکی از راهکارهای مناسب در جهت شناساندن آثار تاریخی این شهرستان عنوان و تصریح کرد: محل اسکان بسیاری از مسافران نوروزی در شهرکرد است اما برای تفریح به دیگر مناطق گردشگری می روند و شناختی از شهرستان شهرکرد ندارند.
وی خاطر نشان کرد: شهرداری­ها اقدامات لازم در خصوص معرفی شهر با استفاده از بنر و بروشور­های تبلیغاتی، تدارک نوروزگاه، برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی انجام دهند.

فرماندار شهرستان شهرکرد در ادامه گفت: در میدان قمر بنی هاشم(ع) قطعه زمینی به منظور استقرار دستگاه­های خدمات رسانی چون هلال احمر، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیروی انتظامی و اورژانس در نظر گرفته شده است که اقدامات لازم جهت آماده سازی آن از سوی شهرداری شهرکرد انجام می شود.
وی عنوان کرد: تمام شهرداری های شهرستان باید برنامه ریزی نوروزی خود را با ستاد سفر شهرستان هماهنگ کنند و در محدوده شهری به فعالیت بپردازند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار