آسفالت 1218 کیلومتر راه روستایی مازندران در چهار سال گذشته

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از آسفالت 1218 کیلومتر راه روستایی در استان در چهارسال گذشته در دولت تدبیر و امید خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۰۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حیدر نوروزی با اعلام این خبر اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در چهار سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه راه و شهرسازی در زمینه پروژه هایی مانند محور سوادکوه ، محور هراز ،کمربندیها ،تقاطع های غیرهمسطح و ارتقاء ایمنی در محورهای مواصلاتی استان برداشته شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه مسکن ، فنی و اجرایی و شهرسازی یادآور شد: تاکنون از 59 هزار مسکن مهر تعداد 52 هزار آن مورد بهره برداری قرار گرفته که انشاء اله با تلاش همکاران مابقی آن نیز در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در حوزه ساخت و سازهای دولتی در دولت تدبیر و امید 3216 متر مربع بنا مربوط به ساختمان های دولتی احداث گردیده است و در زمینه احداث بیمارستان ها نیز مقدار 12591 متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی استان اضافه شده است.

نوروزی گفت: مشکل و مسائل در برخی زمینه ها وجود دارد مهم ان است با تعامل میان مردم و مسئولان بتوانیم بر مشکلات فائق آییم و جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار