تشکیل جلسه شورای دانش آموزی آموزشگاه زینب کبری (س) فیروزه

با حضور مدیر اداره، معاون پرورشی و اعضای شورای دانش آموزی دبیرستان زینب کبری (س) فیروزه، جلسه شورای دانش آموزی این آموزشگاه تشکیل شد.

کد مطلب: ۵۹۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی: کابلی؛ مدیر آموزشگاه در ابتدا ضمن خیرمقدم، از تشکیل جلسه شورای دانش آموزی با حضور مدیر و معاون پرورشی اداره ابراز خرسندی نمود.

در ادامه هر یک از روسای کمیته های شورای دانش آموزی به بیان نظرات و طرح چالشهای آموزشی، پرورشی و فرهنگی آموزشگاه خود از جمله برنامه ریزی جهت استعدادیابی دانش آموزان در زمینه های تحصیلی، مسابقات قرآن، عترت و نماز یا مسابقات فرهنگی هنری ، حمایت از برگزیدگان مسابقات در سال های گذشته و تلاش در جهت جذب و پرورش استعدادهای آن ها، بهره گیری از توان بالقوه دانش آموزان بومی در حد امکان و ... پرداختند .

دهنوی؛ مدیر اداره با استقبال از شرکت در جمع شورای دانش آموزی، بار دیگرنظر سایر مدیران را نسبت به حضور مسئولان اداره در این جلسات جلب نمود.

وی خاطر نشان کرد: به راستی که شورای دانش آموزی نخستین جایگاه تمرین مطالبه گری منطقی و رشد اجتماعی است و دانش آموزان می باید از این فرصت جهت پرورش استعدادهاو فراگیری مهارت ها بهره کافی ببرند.

دهنوی افزود: نگاه تربیتی همراه با آموزش ، رسالت واقعی آموزش و پرورش است و همه معلمان می باید همراه با آموزش نگاه تربیتی نیز داشته باشند.

در پایان با قول پیگیری و تلاش درجهت مرتفع نمودن موارد مطرح شده جلسه به اتمام رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار