مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

بازنشستگان ذخایر دانش هر سازمان هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: بازنشستگان ذخایر دانش هر سازمان هستند.

کد مطلب: ۵۹۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد در مراسم تجلیل از بازنشستگان که با حضور مدیران و بازنشستگان پیشکسوت صنعت برق برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت و گرامیداشت سالخوردگان در آموزه های دینی افزود: یکی از تعالیم حیات بخش دین اسلام که همواره مورد تاکید معصومین نیز قرار گرفته است حفظ و ارتقای جایگاه کرامت انسانی افراد به ویژه سالمندان و بازنشستگان می باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما تامین برق با کیفیت و پایدار است، ادامه داد: ‌امیدواریم با همفکری و همیاری بازنشستگان با تجربه شرکت بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوب و ایده‌الی به مشترکان و ذینفعان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت: بازنشستگان با همت والا و تلاش های ستودنی شان سه دهه از عمر خویش را در عرصه صنعت برق سپری کرده اند.

اله داد بیان کرد: بازنشستگان گنجینه‌ای با ارزش از تجربه و دانش نظری در دوران خدمت محسوب می‌شوند و نقش مهمی در انتقال تجربیات به قشر جوان دارند.

وی ابراز داشت: با تفکری استراتژیک و ارائه پیشنهادهای مؤثر در رفع چالش‌های شرکت از سوی بازنشستگان که دارای تجربیات ارزنده ای هستند، می توانیم شاهد پیشرفت و ارائه خدمات هر چه بهتر برای کارکنان و بازنشستگان باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: صنعت برق دارای نیروهای افتخار آفرینی است و همکاران ساعی شرکت همواره در تمام عرصه ها پرتلاش، پویا و سختکوش و نو آور هستند .

اله داد کسب موفقیت های مستمر شرکت را نتیجه تلاش کارکنان ارزشمند شرکت دانست و افزود: مهمترین و گرانبهاترین دارایی یک سازمان منابع انسانی شایسته است.

از بازنشستگان و کارکنان و مدیران نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار